mobiel laad niet meer op..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LUNNAAX

mobiel laad niet meer op..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 15:40

ik weet niet of het hier goed staat maja,
weet iemand hier hoe duur het is om een samsung galaxy s plus te laten repareren omdat ie niet meer oplaad. of hoe duur t is om daar een nieuwe batterij voor te kopen?

Hikarii

Re: mobiel laad niet meer op..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 15:42

Weet je zeker dat het aan de mobiel of batterij ligt, niet aan de oplader? Had ik een tijdje terug met Samsung Galaxy Gio, andere oplader en hij deed 't weer.

LUNNAAX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 15:44

xBerber schreef:
Weet je zeker dat het aan de mobiel of batterij ligt, niet aan de oplader? Had ik een tijdje terug met Samsung Galaxy Gio, andere oplader en hij deed 't weer.

heb ik ook al geprobeer, maar daar ligt t dus niet aan ..

Szan

Re: mobiel laad niet meer op..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 15:45

Ai, twee vrienden van mij hebben dezelfde telefoon en allebei (toevallig) afgelopen week ook dit probleem gehad. Het lag bij hen inderdaad aan de telefoon zelf, niet aan de oplader. Ook in andere opladers en in de winkel had de telefoon deze problemen.

Hoe oud is je telefoon?

Mijn vrienden hebben allebei een nieuwe gekocht: de telefoon was al wat ouder en dan was het niet voordelig om een nieuwe batterij te plaatsen. Hoeveel dat precies zou gaan kosten kan ik voor je navragen...

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 15:46

Okee,, voor het repareren zou ik niet weten, en voor batterij kan je even googelen, heb ik net ook even gedaan en het gemiddelde lag rond de 16-17 euro.

LUNNAAX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 15:49

Szan schreef:
Ai, twee vrienden van mij hebben dezelfde telefoon en allebei (toevallig) afgelopen week ook dit probleem gehad. Het lag bij hen inderdaad aan de telefoon zelf, niet aan de oplader. Ook in andere opladers en in de winkel had de telefoon deze problemen.

Hoe oud is je telefoon?

Mijn vrienden hebben allebei een nieuwe gekocht: de telefoon was al wat ouder en dan was het niet voordelig om een nieuwe batterij te plaatsen. Hoeveel dat precies zou gaan kosten kan ik voor je navragen...

voor een helemaal nieuwe telefoon heb ik helaas geen geld nu.. hij is denk ik ongeveer 1,5/2 jaar oud

LUNNAAX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 15:49

xBerber schreef:
Okee,, voor het repareren zou ik niet weten, en voor batterij kan je even googelen, heb ik net ook even gedaan en het gemiddelde lag rond de 16-17 euro.

oke dankjewel!