Eindelijk ben ik eens ruim op tijd met mijn huiswerk en dus ook met printen, maar mijn printer doet het niet!!
Inmiddels zijn we al enkele dagen verder, dinsdagochtend moet ik het al presenteren.. Nu de wanhoop nabij aangezien blijkt dat de printer van mijn vader het ook niet doet.. Mijn printer gaf aan dat de zwart bijna op was. Dus heb ik er een nieuwe foto zwart in gedaan en een nieuwe zwart. (Ik heb dus een HP Photosmart C6380). Enfin, na meerdere malen aan uit zetten, printertests (waarbij hij zegt dat hij print, maar vervolgens gewoon een blanco papiertje uitspuugt) ben ik de wanhoop nabij.. Hij blijft mijn foto's heel raar uitprinten.
Zwart word een soort blauwgrijstint.. Het ziet er gewoon echt niet uit
.. Zo dus:
De lucht is hierbij zwart, en de schaduw is ook duidelijk donker normaal ipv dit vreemde wit/grijs/blauw kleurtje..
Heb ook mijn geel vervangen uiteindelijk, die was ook bijna leeg, maar maakt geen verschil. Logisch ook, maar ik was een beetje desperate haha.
Morgen ga ik kijken of ik op school kan printen. Maar ik ben dus wel echt de **** als deze printer er nu ineens mee ophoud want ik heb nu de hele week eindpresentaties van mijn eerste kwartaal. (En hij doet het nu al enkele dagen niet, dus nu uit pure wanhoop een topic op bokt
).Wat kan dit zijn? Wat kan ik hieraan doen? Het lijkt wel alsof hij de nieuwe cartridges niet meer pakt?
(Heb ook al gecontroleerd of het de juiste zijn, maar het zijn dus idd gewoon de goede..)Thanks alvast!
- ik had de afgelopen week vakantie.
).
..
. Morgen kan ik er naar kijken. Heb nu gelukkig een tijdelijke oplossing voor mijn presentaties..