HTC One hoe zet ik whatsapp op stil en belgeluid aan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ladyson

HTC One hoe zet ik whatsapp op stil en belgeluid aan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-13 10:21

Op mijn Blackberry heb ik allerlei geluidsprofielen zoals bijvoorbeeld 'alleen bellen' en dan gaat het geluid alleen af als ik gebeld word en niet als ik bijv. geappt word. Mijn vriend wil dat ook graag op zijn HTC One want hij wil telefonisch bereikbaar zijn 's nachts, maar hij wordt nu steeds wakker van de appjes die binnenkomen. Tot nu toe hebben wij geen aangepast geluidsprofiel kunnen maken. Weet iemand hoe dit moet? :D

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 12:12

Internet 's nachts uit zetten lijkt me het makkelijkst als je telefoon geen aparte geluidsprofielen heeft.
Anders moet je er iedere ochtend aan denken dat het geluid van whatsapp terug aan moet (om het uit te zetten: open whatsapp, druk op de menutoets voor 'instellingen' en kies voor meldingen, daar kun je het aanpassen).

CarinaR

Re: HTC One hoe zet ik whatsapp op stil en belgeluid aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 12:13

Instellingen... Geluid. En dan valt wa onder meldingen.
Bellen heeft een apart kopje

Ladyson

Re: HTC One hoe zet ik whatsapp op stil en belgeluid aan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-13 17:22

@Konstantine dat is ook een slimme tip, internet heeft hij toch niet nodig als hij slaapt!

@CarinaR dan staat het geluid van whatsapp permanent uit toch? dan moet hij elke ochtend en avond de instellingen wijzigen, of begrijp ik het dan verkeerd?

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 11:56

Dan moet 'ie elke ochtend en avond de instellingen wijzigen, inderdaad. :j
Ik heb mijn internet 's nachts ook uit. Ik wil graag gebeld kunnen worden door mijn werk, maar niet wakker worden van slapeloze klasgenoten in de groepsapp... :+

Mijn telefoon heeft trouwens wel de functie dat je een bepaald nummer in kunt stellen waarbij je wél geluid hoort, zelfs al staat het geluid van de telefoon verder helemaal uit. Maar mijn werk belt anoniem, dus dat werkt niet. -O-