Mijn album-albums activeren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hammeke

Mijn album-albums activeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-13 17:13

Hoi bokkers,

naar aanleiding van een topic dat ik zonet zag voorbij komen ivm je eigen reacties terug op te zoeken,
kwam ik erbij uit dat ik nog een heleboel albums op http://www.mijnalbum.nl heb staan, maar wegens inactief
zijn deze gedeactiveerd. Nu zijn dit allemaal foto's die ik zelf niet meer heb, omdat onze pc wss ooit is gecrasht.

Wou ik ze net activeren, kom ik erbij uit dat dat alleen gaat als je van Nederland zelf bent, of als je uit het buitenland bent, kan dit alleen met Visa of mastercard, en laat ik dat nu beide niet hebben.

Is er hier misschien iemand die voor mij de betaling zou kunnen doen? Het geld word dan natuurlijk naar jou gestort door mij (je hoeft dit écht niet voor niks te doen hoor ;) )

Ik zou het namelijk erg fijn vinden om een deel 'verloren' foto's te kunnen recupereren.

Alvast bedankt!

moyra

Re: Mijn album-albums activeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 17:16

Als je dit doet zorg dan dat je het vinkje bij automatisch verlengen afhaalt anders betaalde de persoon een jaar daarop voor jou gold account.

Hammeke

Re: Mijn album-albums activeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-13 17:22

Ooh ja, goed dat je het zegt! Ik weet eigenlijk zelfs niet of je voor iemand anders kan betalen?

En het is niet de bedoeling om een account te blijven houden hoor, gewoon de foto's redden en eventueel daarna gewoon stopzetten.
Hopelijk vind ik iemand die dit wil doen voor mij, dat zou echt super zijn!