Spotify afspeellijsten afspelen op meerdere computers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Szan

Spotify afspeellijsten afspelen op meerdere computers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-13 15:45

Sinds een paar weken ben ik toch fanatiek afspeellijsten in Spotify gaan maken, die ik heel veel luister. Nu ben ik nog niet eens de helft van de week in mijn eigen huis, dus heb ik niet altijd mijn eigen laptop met Spotify mee. Nu wilde ik op de computer van mijn vriend mijn eigen afspeellijsten bekijken. Dus ik open zijn programma, log in met mijn eigen gegevens, maar kan vervolgens nergens mijn afspeellijsten vinden.

Op de support pagina van Spotify heb ik al gezocht, maar ik kan daar niets vinden over het synchroniseren van 2 computers.

Weet iemand hier meer van? Kan het praktisch gewoon niet dat ik mijn afspeellijsten op een andere computer afspeel, of moet ik met de instellingen sleutelen?

Choiix

Re: Spotify afspeellijsten afspelen op meerdere computers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 17:07

Dan doe je iets verkeerd, bij mij gaan de afspeellijsten altijd mee naar andere apparaten... Ze staan niet links in het scherm?

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-13 17:18

Op mijn eigen computer wel gewoon, maar hier op de computer van mijn vriend niet...

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 17:21

Log je wel in met de goede gegevens?

Op hoeveel (mobiele) apparaten heb je op dit moment je afspeellijsten gesynchroniseerd?

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-13 19:49

Ik log wel in met de goede gegevens :) Ik zie namelijk rechts in de balk bijvoorbeeld wat mijn vrienden op Facebook en andere mensen die ik volg, geluisterd hebben.

Spotify heb ik alleen op mijn eigen laptop (Windows 7) geïnstalleerd. Daar ben ik ook automatisch ingelogd wanneer ik het open. Vandaag was de eerste keer dat ik het überhaupt ergens anders probeerde, op de computer (Apple iMac) van mijn vriend. Daar heeft hij ingesteld dat hij niet automatisch ingelogd is, dus met andere woorden, ik kon me daar gewoon zelf inloggen zonder aan zijn account te zitten.

Ik heb nooit aangegeven dat iets gesynchroniseerd moet worden. Had ik dat moeten instellen?