Muziek op mobiel zetten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CastaMickey

Muziek op mobiel zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-13 19:31

Ik wil muziek op mijn mobiel zetten (youtube --> convert --> naar Music slepen). Maar als ik mijn usbdraadje in de computer stop (met telefoon aan de andere kant van het draadje dus) geeft de pc niks aan. Niet van, er zit iets in de pc wilt u hier iets mee doen blabla?
Ik heb alle mogelijke mappen gehad in 'Deze computer' maar hij staat er niet. Hij zou geloof ik in mapje 'M' moeten zitten maar die staat er al niet tussen. PC opnieuw opstarten al geprobeerd en mijn telefoon geeft ook niks aan. De pc heeft windows 7 en het is een Nokia 97 rottelefoon. Iemand enig idee wat ik nu moet doen? Alvast bedankt!

Edit: Nu moet ik een hardware installeren omdat ik een CD bij de software gekregen heb.
Tenminste, is de bedoeling. Ik heb geen software aangeschaft of CD rom gekregen en ik hoef ook geen hardware. Ik wil gewoon muziek!
Laatst bijgewerkt door CastaMickey op 10-10-13 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Sting

Re: Muziek op mobiel zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 19:32

Moet je niet op je telefoon instellen dat hij contact moet maken met je computer? Dat moet bij die van mij wel. Of doet hij het normaal wel op deze manier?

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-13 19:37

Sting schreef:
Moet je niet op je telefoon instellen dat hij contact moet maken met je computer? Dat moet bij die van mij wel. Of doet hij het normaal wel op deze manier?

Geen idee, het is nog nooit gelukt. Maar mijn mobiel geeft niks aan.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 19:42

Ik krijg een USB-dingetje bovenin, en dan moet ik contact maken met de computer (zoiets staat er).

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-13 19:58

Ik niet.

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 22:46

Ik zet mijn muziek over via Bluetooth, misschien kan je dat eens proberen?

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 22:47

Bij mij was het nodig om in de instellingen van mijn telefoon naar de verbindingsinstellingen te zoeken en daar handmatig in te stellen dat hij contact maakte (Samsung Galaxy Advance).

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 23:00

ik heb een Samsung en geen Nokia dus weet niet of het bij jou ook zo werkt, maar een telefoon kun je ook opladen via USB dus je zult toch op je telefoon kenbaar moeten maken of hij zich moet opladen of zich als externe schijf moet gaan gedragen. Als ik dat laatste heb aangegeven dan komt hij bij mijn computer tevoorschijn als een externe schijf en kun je alle bestanden zien.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-13 23:01

Ik laad mijn telefoon gewoon via et stopcontact. Via bluetooth kan, maar mijn vriendinnen hebben veel nummers niet die ik wel leuk vind en het duurt zo ontzettend lang.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 23:57

Ik snap dat je het gewoon aan het stopcontact laadt, maar het KAN dus via de pc met USB, en je zult je telefoon letterlijk moeten uitspellen dat je wil dat hij zich als externe schijf gedraagt in plaats van dat hij zich alleen maar gaat opladen.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 23:58

Ik moet bij mijn telefoon naar settings (instellingen), dan wireless & network (waar je ook wifi/data aan uit zet), dan USB utilities, en daar kan ik het aan en uit zetten.

Wellicht heb jij ook zo'n functie op je mobiel.