Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zonnebloem18 schreef:Hebben jullie de meterstanden ook met de makelaar of nieuwe bewoners op laten schrijven?
Ik zou dan namelijk allen vragen een handtekening er bij te zetten en deze (aangetekend) op te sturen naar energiedirect, eventueel ook nog inscannen en mailen zo kan je ook bewijzen dat je het hebt doorgegeven.
meggiemeg schreef:Via het internet doorgeven gaat niet, alleen een melding van verhuizing en dat is niet aan de orde.
Ik heb zojuist maar weer gebeld en krijg weer een andere verklaring.
De nieuwe bewoners hebben zich aangemeld bij een andere leverancier en zij hebben meterstanden doorgegeven, daardoor kan ik geen meterstanden meer doorgeven, had ik eerder moeten doen.....![]()
Ach ja dat heb ik maar een paar keer geprobeerd deze week....
Nu moet ik het maar afwachten, erg vervelend want je wil het toch een keer afsluiten.
meggiemeg schreef:De meterstanden zijn van 2 oktober dus die zullen een heel klein beetje verschillen denk ik met de opname van 30 september.
Wij hebben nu ook energiedirect maar dat is wel klaar nu. We hebben een tijdje twee huizen gehad en vandaar dus ook 2 aansluiten bij hun. Ga maar eens vergelijken wat voor mij nu de beste is.
Vind dit erg raar en absoluut niet echt klantvriendelijk!
@ Dorus: ik probeer de meterstanden al door te geven vanaf 30 september... Dus dan kan ik toch niet vanaf dan al te laat zijn? Was tenslotte in eerste instantie eerder dan de nieuwe bewoners.
stefje schreef:Heb je een twitter-account? Dan kun je kijken of je via hun Twitter webcare team even melding kunt maken van het probleem. Dat werkt vaak erg goed, want je klacht is dan voor iedereen te lezen, en de meeste bedrijven willen maar wat graag zoiets goed en snel afhandelen om een goede naam te behouden.
Hun account:
@energiedirect
Energiedirect.nl staat bekend om lage prijzen en grip op energiekosten. Heb je een vraag? We zitten voor je klaar op ma t/m vr 9.00-21.00u en zat 9.00-17.00u
meggiemeg schreef:Ik ben nu heel duidelijk geweest aan de telefoon, heb gezegd dat ik dit absoluut niet prettig vind en uiterst vreemd dat ik steeds wat anders te horen krijg.... Ja daar kan ik niets aan doen wat mijn collega's zeggen krijg je dan te horen.
Ben er wel klaar mee en heb inmiddels gezien dat ze allang de goedkoopste niet zijn om te leveren, ga dus gelijk maar overstappen.
Wat een gedoe weer zeg, bij Vitens kon ik gewoon direct de meterstand doorgeven, helemaal niet raar of wat dan ook!