Regelmatig als ik op mijn tablet iets aan het doen ben, komt er een pop-up reclame van een of ander dentist spelletje tussendoor. Klik ik die weg, dan gaat automatisch mijn playstore open... iemand enig idee hoe ik uit kan zetten dat die pop-up nog komt?..
letrow
Geplaatst: 19-09-13 08:57
Eens even kijken, ik denk dat het een Android tablet is? Is de popup tijdens het spelen van een spelletje of kom het @random voorbij? Ik vermoed dat je een app hebt waar reclamerommel in zit.
Probeer het eens met de volgende app ->https://play.google.com/store/apps/details?id=com.denper.addonsdetector Het probleem komt van een andere app vandaan, hoogst waarschijnlijk een spelletje die deze advertentierommel erin heeft zitten.
Ik heb ook een samsung, bij mij komt het alleen als ik op een van de apps van playstore zit, als ik ze wegklik gaan ze ook echt weg, mss dat je niet echt op het kruisje klikt maar een beetje ernaast?? Weet wel dat het stopt als je wifi afzet, maarja dan kan je dus ook niet op internet, maar kan je dus wel reclamevrij met je apps werken.