Films kijken op de tv

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Moon

Films kijken op de tv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-13 20:58

Hallo :)
Ik heb een boel films op mijn laptop en het leek me wel zo fijn om ze ook op de tv te kunnen bekijken.
Is er een apparaatje waarmee je de films vanaf usb-stick af kan spelen op een analoge tv?
Ik heb al een zoektocht gedaan op internet, maar daar werd ik niet echt heel veel wijzer van. Zoveel keus en zoveel verschillende dingen..... iets met bomen en een bos :)
Ik zoek dus gewoon een simpel (heel simpel want mijn vader moet er ook mee overweg kunnen) apparaatje waarmee je simpel films vanaf usb op de televisie af kan spelen. Het liefst in de lagere prijsklassen :j
Wie helpt mij? :D

Alvast bedankt *\o/*

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 20:58

Een HDMI kabel, daarvoor moet je laptop een aansluiting hebben en anders kan je een aansluiting kopen.

EvaC

Re: Films kijken op de tv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 21:02

Een vriendin van mij had een soort kastje waarop ze haar films zette en die ze kon bedienen met een afstandsbediening. Eigenlijk een soort van externe harde schijf, maar dan speciaal voor het kijken van films e.d. Geen idee meer hoe dit ding heette, we noemden het zelf ook altijd "het kastje". Misschien als je googled op externe harde schijf en films dat je dan wat krijgt? Hij was geloof ik van Lacie.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 07:30

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 09:37

Analoge TV, dus alleen Scart/Composiet waarschijnlijk. Bespaar jezelf een hoop ellende en zoek naar een goedkope mediaplayer, die doet alles wat jij wil :)