Beeldschermbeveiliging werkt niet meer....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Beeldschermbeveiliging werkt niet meer....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-13 16:17

Al járen heb ik een diavoorstelling als beeldschermbeveiliging, gewoon omdat ik dat leuk vind. Maar om de een of andere vage reden weigert hij de laatste tijd. Ik heb mijn cookies al weg gegooid, andere dingen opgeruimd, beeldschermbeveiliging opnieuw ingesteld, andere vormen van beeldschermbeveiliging geprobeerd, maar het maakt allemaal niet uit. Het hele idee van beeldschermbeveiliging weigert gewoon dienst.

Wie heeft voor mij een minder rigoureuze oplossing dan windows opnieuw installeren? Ik heb windows 7 overigens.

Frits2008

Re: Beeldschermbeveiliging werkt niet meer....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 18:53

Misschien heeft het te maken met de instellingen voor Energie beheer.
Dit vind je bij de instellingen van de schermbeveiliging. ( Bureaublad, rechtermuisknop, aan persoonlijke voorkeur aanpassen, Schermbeveiliging, Energie-instellingen wijzigen.)

Suc6

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 09:37

Heb je iets verandert aan je systeem de afgelopen tijd wat hiermee te maken zou kunnen hebben of is het echt 'ineens' dat ie niet meer werkt. En wat is er precies mis, opent hij de schermbeveiliging niet meer, blijft je scherm gewoon actief of gaat ie direct naar zwart?

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-13 10:59

Ik zou het echt, echt niet weten. Hij heeft een enkele keer vaker dat ie er mee ophoudt, dan stel ik hem opnieuw in en is het klaar. Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat ik ergens per ongeluk een sneltoets te pakken heb gehad, maar ja, welke dan.

Scherm blijft gewoon actief, tenminste zolang ik hem aan de stroom heb. Netjes zoals ik hem ingesteld heb. Als ik het snoer er niet aan heb, gaat hij op een gegeven moment wel op zwart, ook netjes zoals het hoort. Maar daarvoor hoort dus de diavoorstelling langs te komen.

Bij energiebeheer heb ik dus ook al gekeken, maar ook daar kan ik niks afwijkends vinden en dingen aanpassen levert niks op.