Bestelling tvaudio/foto klein gaat erg fout

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Bestelling tvaudio/foto klein gaat erg fout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-13 11:46

Het navigatiesysteem van mijn mannetje heeft na lang trouwe dienst vorige weer de geest gegeven. Tijd voor een nieuwe voor mezelf nu, omdat lcd niet goed leesbaar is vallen veel systemen af. Nu was er nog een type te koop via tvaudio waarvan in een filiaal het nog zou zijn. Ik heb er speciaal het hoofdkantoor van fotoklein voor gebeld en ja er ligt er daar nog een. :j dus besteld via internet ipv er hier een tweedehands aanschaffen in de buurt.

Netjes betaald via ideal en een bestelbevestiging gehad. En daarna begint het grote zwijgen. -O- mailen naar meerdere email adressen help niet, bellen naar het hoofdkantoor levert nu in totaal op 2,5 uur al onze medewerkers zijn in gesprek wij proberen u zo spoedig mogelijk te helpen.

Dinsdag het betreffende filiaal gebeld waar blijkt dat ze deze al jaren niet meer hebben. :o? Rara hoe kan dat o dat ze me de week ervoor hebben verzekerd dat er echt nog een ligt daar. Maar de medewerker zou het hoofdkantoor bellen en me nog dezelfde dag terugbellen. En weer het grote zwijgen. Gister gebeld, tevergeefs, vandaag na lang proberen eindelijk het filiaal weer te pakken gekregen. Nu een leidinggevende als het goed is die gaat kijken of hij het hoofdkantoor kan bereiken zodat het opgelost gaat worden. En ik zou er vandaag over teruggebeld worden. Ik ben benieuwd.

Ik wil mijn geld terug en koop er wel een tweedehands. -:(- wat een sukkels.

Allejandro

Re: Bestelling tvaudio/foto klein gaat erg fout

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 12:04

Is er geen kans dat hij in die korte periode misschien alsnog wel eerder verkocht is?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-13 12:08

Nee niet echt, vooral omdat dit type al heel lang niet gemaakt wordt meer en het filiaal ook toegeeft dit merk al jaren niet meer te hebben verkocht. Dus toevallig kruisen is niet mogelijk.

Los daarvan is een klantenservice kunnen bereiken toch wel een vereiste voor een winkel. Of reactie geven op email oid.

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 13:54

Ben ik met je eens hoor. Het was meer een idee wat door mijn hoofd flitste. :) Wel heel vervelend.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 14:33

Wat voor systeem is er nu stuk? Is die niet te repareren? Mag geen LCD zijn vanwege jouw ogen denk ik? :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 14:43

Yeps vanwege ogen idd als ik niet recht voor lcd zit is het compleet onleesbaar voor me. Niet handig bij een navigatie systeem wat je midden op de voorruit moet plakken met de neus er bovenop om te zien waar je heen moet. :') Gebruik het zelden omdat ik meestal rond huis tuf maar soms is het handig.

Maar de gps pakt hem totaal niet meer op. Gaf al een tijdje wat kuren maar nu is ie echt op. ook het laden gaf de laatste maanden meer problemen, idem uploaden kaarten ed en steeds vaker in de war met het licht uit doen op spannende momenten. Echt op dus, maar ruim 8 jaar trouwe dienst als het niet langer is zelfs, is netjes toch.

Ik heb inmiddels een knap tweedehandsje gevonden, een paar jaar nieuwer, nieuwere versie van deze met een iets breder scherm maar niet lcd. :j is onderweg naar hier inmiddels. En hopelijk staat snel het geld van de tevergeefs gekochte op de rekening.

Uiteindelijk heeft de bedrijfsleider van het filiaal het hoofdkantoor zover gekregen te bellen. Een uitermate onbeschofte medewerker overigens die niet snapte wat het probleem nu was. Dan kocht ik toch gewoon een ander veel duurder merk bij hun ipv die niet meer leverbaar was. 8)7 tsja dan ben je voor mijn gevoel echt kansloos bezig als bedrijf. Maar ze zouden binnen 3 werkdagen het geld terugstorten. Ben heel benieuwd of ze zich er ook aan houden.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 15:20

Acht jaar is netjes ja :) Maar welke GPS was het? Zoals je inmiddels wel weet weet ik het een en ander van deze materie maar heb ik ook een enorme collectie aan elektronica, en ook een hoop GPS modules. Dus als ik er nog 1 heb mag je die wel hebben, was toch aan het opruimen ;) heb je nog een reserve!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 15:22

Vdo dayton ms2000

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 20:32

Ah, da's goed nieuws voor jouw ogen. Hier zit ook een LCD in, maar een zogenoemd S-IPS scherm. Die heeft een hele andere kijkhoek inderdaad dan een normaal TN paneel (daarom is hij ook dikker) :)

Ik ga even voor je zoeken! :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 18:36

De kijkhoek is idd het grootste probleem en veel lcd schermen verkleuren bij een andere kijkhoek. Dit scherm is voor mij goed leesbaar op een afstand.

Ik ben benieuwd.