Ervaring Hollands Nieuwe Sim Only?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sjors

Ervaring Hollands Nieuwe Sim Only?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 13:44

Hooi,

Over een maand of 2 is mijn telefoon abonnement afgelopen, was alvast wat aan het rondkijken voor een nieuw abonnement. Nu kwam ik uit bij Hollands Nieuwe,best aantrekkelijke prijzen :P
550 data/sms/belminuten voor €10.- per maand, perfect eigenlijk. *\o/*

Maar nu was ik gister bij een vriend en ik zat dat zo te vertellen, zegt die dat je in onze omgeving heel slecht bereik heb (Arnhem/Nijmegen/Elst, en Angeren waar ik woon), en vandaag op school ook van een paar mensen.

Iemand die bij ervaring kan vertellen (liefst natuurlijk mensen in Arnhem eo, maar daar heb ik niks over te zeggen natuurlijk ;p)?

Groetjes Sjors.

DatBenIkNou

Re: Ervaring Hollands Nieuwe Sim Only?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 13:48

Mijn zoon heeft HN en is er tevreden over, maar andere regio.

Sadira

Da's het netwerk van Vodafone, dacht dat die op zich een best betrouwbaar netwerk hadden... Ik heb HN in Zwolle en dat gaat prima.

Ik zal even temmen want denk dat dit beter op HTT staat :)

Zeeuwsemeid

Vriend woont in de buurt van Arnhem en ga er ook regelmatig eens heen, de binnenstad dan en daar heb ik prima bereik..

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 13:50

Bedankt :D

DatBenIkNou schreef:
Mijn zoon heeft HN en is er tevreden over, maar andere regio.

Ohw okee:)

Aleeneh schreef:
Da's het netwerk van Vodafone, dacht dat die op zich een best betrouwbaar netwerk hadden... Ik heb HN in Zwolle en dat gaat prima.

Ik zal even temmen want denk dat dit beter op HTT staat :)

Jaa klopt, dacht ook wel dat dat die goed moest zijn (Vodafone is best bekend natuurlijk).

Lisa_H schreef:
Vriend woont in de buurt van Arnhem en ga er ook regelmatig eens heen, de binnenstad dan en daar heb ik prima bereik..

Oke, klinkt positief :D
Laatst bijgewerkt door Sjors op 03-09-13 14:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 13:58

Ik heb soms in de trein nog wel eens hier en daar stukjes geen verbinding, meestal op de veluwe, maar dat gaat om seconden meestal, en dan is het daarna gewoon weer prima. Verder is mijn bereik overal hartstikke goed en ik ben tot nu toe hartstikke tevreden over mijn abonnement (16,75 voor Samsung Galaxy Advance & tweejarig abonnement met 275 min/sms en 500mb), heb nog niks aan klachten gehad. Hiervoor zat ik bij Simpel en dat was een heel ander verhaal, dus wat een opluchting is dit zeg.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 14:02

Aleeneh schreef:
Ik heb soms in de trein nog wel eens hier en daar stukjes geen verbinding, meestal op de veluwe, maar dat gaat om seconden meestal, en dan is het daarna gewoon weer prima. Verder is mijn bereik overal hartstikke goed en ik ben tot nu toe hartstikke tevreden over mijn abonnement (16,75 voor Samsung Galaxy Advance & tweejarig abonnement met 275 min/sms en 500mb), heb nog niks aan klachten gehad. Hiervoor zat ik bij Simpel en dat was een heel ander verhaal, dus wat een opluchting is dit zeg.

Oke bedankt ! Als ik hier en daar geen verbinding heb , geen probleem , maar ik wil niet dat ik nooit og hele slechte verbinding heb ...

Oke, en best grappig dit, mijn abbo bij simpel loopt nu net af, en heb daar nooit problemen mee gehad. Had dan ook wel geem mb's .

miszblueeyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 14:05

ik heb ook hollands nieuwe altijd bereik

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 14:06

Ik had de gewone vodafone, in delen van Drenthe had ik vaak geen bereik en in de Achterhoek ook niet.

Zit zelf nu simonly bij Simyo. Bevalt erg goed.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 14:14

miszblueeyes schreef:
ik heb ook hollands nieuwe altijd bereik

Okii, mag ik vragen waar je woont ?

Winged schreef:
Ik had de gewone vodafone, in delen van Drenthe had ik vaak geen bereik en in de Achterhoek ook niet.

Zit zelf nu simonly bij Simyo. Bevalt erg goed.

Bedankt! Ik ga eens kijken bij Simyo :)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 14:16

Sjors schreef:
Oke bedankt ! Als ik hier en daar geen verbinding heb , geen probleem , maar ik wil niet dat ik nooit og hele slechte verbinding heb ...

Oke, en best grappig dit, mijn abbo bij simpel loopt nu net af, en heb daar nooit problemen mee gehad. Had dan ook wel geem mb's .

Simpel was bij ons thuis drama... geen netwerk in het buitenland, slechte service, ben uitgemaakt voor leugenaar toen ik m'n probleem uitlegde, heb een rekening van 50 euro extra gehad voor data terwijl data in die tijd ALTIJD uit stond, etc etc. Was een hele lijst dingen die gewoon oprecht niet klopten. Echt heel bizar.
Dus ben zo blij dat dit geen gezeik is. Alles werkt gewoon :-)

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 14:23

Simyo ben ik zelf ook heel tevreden over! Is op het KPN netwerk, wat nog beter schijnt te zijn dan Vodafone.

En simyo kan je per maand opzeggen (dus zonder abonnement) of 1 jaar abonnement nemen. En je kan maandelijks je bundel omhoog én naar beneden aanpassen.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 14:28

Dispar_Vulgo schreef:
Simyo ben ik zelf ook heel tevreden over! Is op het KPN netwerk, wat nog beter schijnt te zijn dan Vodafone.

En simyo kan je per maand opzeggen (dus zonder abonnement) of 1 jaar abonnement nemen. En je kan maandelijks je bundel omhoog én naar beneden aanpassen.

Okee klinkt perfect eigenlijk :))

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 14:35

Sjors schreef:
Dispar_Vulgo schreef:

Zitten nog wel een paar haken aan hoor. Je kan nooit lager dan het starttarief waarmee je bent begonnen (dus als je nu 500 mb kiest kun je niet naar 200)
Maandelijks opzeggen is wel iets duurder.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 15:13

LZP -> HTT

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 15:15

Winged schreef:
Sjors schreef:

Zitten nog wel een paar haken aan hoor. Je kan nooit lager dan het starttarief waarmee je bent begonnen (dus als je nu 500 mb kiest kun je niet naar 200)

Huh, op de site staat dat je maandelijks gratis kan verhogen of verlagen..

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 15:16

Misschien interessant: http://www.consumentenbond.nl/test/elek ... -tevreden/ :)

Ik zit zelf bij Simyo. Overal tot nu toe bereik gehad. Betaal nu 17 euro per maand voor 250 minuten/sms en 1000GB databundel. Het eerste jaar was dat maar 12 euro (actie). Ben gebleven omdat het bereik prima is, online je verbruik bekijken en nooit problemen gehad.

Hollands Nieuwe heeft prima bereik in regio Rotterdam Noord (ervaringen van familie) :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 15:17

Geryon schreef:

Ja, met als kleine lettertjes (tenminste, toen ik afsloot) dat je niet lager kan dat het starttarief waarmee je bent begonnen.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 19:22

Winged schreef:

Oke , maar dat is eigenlijk overal wel & wij nemen 2 jarig contract =)

Geryon schreef:

Ik denk dat dat is bij een mand contract ...

x_spekkie_x schreef:
Misschien interessant: http://www.consumentenbond.nl/test/elek ... -tevreden/ :)

Ik zit zelf bij Simyo. Overal tot nu toe bereik gehad. Betaal nu 17 euro per maand voor 250 minuten/sms en 1000GB databundel. Het eerste jaar was dat maar 12 euro (actie). Ben gebleven omdat het bereik prima is, online je verbruik bekijken en nooit problemen gehad.

Hollands Nieuwe heeft prima bereik in regio Rotterdam Noord (ervaringen van familie) :)

Dank je wel , ik ga je link vanavond eens doorlezen :)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 19:25

KPN en VF netwerk, wat is er beter, daar zijn de meningen over verdeeld :o

Weet wel dat KPN's 4G vele malen minder is dan VF 4G netwerk (hogere breedbandte en meer telefoons die daardoor 4G aan kunnen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 19:27

Jup, hier ook Hollands Nieuwe (en omgeving Arnhem/Nijmegen) en dat gaat perfect!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 20:46

Ariebombarie schreef:
KPN en VF netwerk, wat is er beter, daar zijn de meningen over verdeeld :o

Weet wel dat KPN's 4G vele malen minder is dan VF 4G netwerk (hogere breedbandte en meer telefoons die daardoor 4G aan kunnen)

Vf heeft nog enkel in de randstd 4g uitgerold dus dat is op dit moment geen objectief vergelijk

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 08:32

en KPN heeft enkel de Nokia Lumia die op hun 4G netwerk kan ivm de bandbreedte. Dat vertellen ze er alleen niet bij in hun reclame's.

dus dan kan je het op geen enkele manier vergelijken en toch doet men dat :)

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 11:30

Neeeeeeeeeeeee de Samsung ook :D
Maar het klopt dat de aaifoon inderdaad niet geschikt is voor het KPN netwerk.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 11:34

Samsung kan dan nog maar sinds kort daarop. iPhone kan nog niet op 4G op, omdat Apple het (nog) niet vrijgeeft :)