Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tabaluga12 schreef:Als er niks mis is met de lens kan hij de lens toch gewoon aan de deur verkopen? Waarom ervoor naar het station gaan?
marlonFloris schreef:mmh ik vind het zelf wel een beetje vreemd. als diegene geen mensen aan huis wil hebben moet hij het gewoon niet verkopen/te koop aanbieden of er bij zetten dat hij het alleen wilt verzenden. (dan zou ik ook mijn bedenkingen hebben maar goed)
moet jij voor dat station zelf ook nog reizen? of is het wel bij jou in het dorp/stad?
idinn schreef:Ik koop niet veel via MP. Maar de dingen die klein waren heb ik zelf ook opgehaald bij een bushalte (waar ik en verkoper toevallig vaak langskwamen, was concertkaartje). En keer in Rotterdam in het centrum festivalkaartje verkocht. Puur omdat dat voor beide partijen praktischer was. Heeft de persoon meer advertenties op MP? Hoe vind je het verder overkomen qua betrouwbaarheid? En vraag gerust waarom die daar wil afspreken. Misschien is het idd puur voor het gemak.
Overigens als je daar staat en het komt niet betrouwbaar over kan je altijd nog omdraaien en er vanaf zien. Zelf doe ik het liever zo (ergens ophalen/wegbrengen) dan via de post.