Ik ben opzoek naar een nieuwe mobiel en zit te twijfelen tussen deze 2 telefoons; de Samsung Galaxy S4 mini en de Huawei Ascend P6. Het gaat om een prepaid telefoon. Ik zit heel erg te twijfelen, kunnen jullie me helpen? Welke zouden jullie kiezen en waarom?
De Huawei wordt hem niet, heb net dat filmpje gekeken. De S3 leek me opzich ook nog wel wat maar die heeft geen 4G...
Maiska
Geplaatst: 01-09-13 15:07
Ik weet niet welke telefoon je nu hebt, maar Samsung is echt aan te raden Mijn man en ik hebben al twee jaar de S2, supertelefoon, makkelijk en fijn te bedienen. Wij zijn nu ook aan het kijken naar een S4(niet de mini) en de Note(ook Samsung). Keus nog niet gemaakt, maar we blijven iig bij Samsung. Ook wij willen de telefoon kopen en zelf een prepaid abbo afsluiten. Ik durf dit wel aan aangezien onze beide telefoons nog niets mankeren, willen zeker drie jaar met de prepaid telefoon gaan doen. Dan hebben we de kosten er dik uit vergeleken met een compleet abbonnement. En mocht er toch een stukgaan, hebben we onze S2 nog als reserve. (deze is nog lang niet aan vervanging toe hoor, maar wil gewoon graag wat nieuws)