Wat zijn jullie ervaringen met digitale Tv aanbieders?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Axel_Valerie

Wat zijn jullie ervaringen met digitale Tv aanbieders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-13 14:20

Okee, ik zit met een probleem.

Ik zit nu bij KPN. KPN is niet geschikt voor mijn woning want er is iets met de aansluiting. Dit is alleen het geval bij de dienst van KPN. Ik zat eerst bij tele2 maar die heeft veel storing en daar betaal je dikke mik.
Mijn tv doet het overigens prima maar ik heb bijna geen internetverbinding. Ik betaal dus voor het hele pakket en ik gebruik er maar een derde van.

Nu belde ik net met Ziggo. Leuk gratis tablet erbij enzo. Nou mooi niet dus!
Ik kreeg te horen dat ik mij in UPC gebied bevond en of ik Ziggo niet meer wilde bellen.
WTF wat een dienstverlening, prima als het onmogelijk is maar ik belde alleen voor informatie.

UPC staat mij totaal niet aan omdat daar ook al de nodige problemen mee geweest zijn.

Wat nu? Iemand een idee?

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 14:27

Wat schofterig bij de Ziggo zeg :\.

Ik heb onlangs uitgezocht welke aanbieder mij via glasvezel kan voorzien van TV en Internet, en ik kwam met 42.50 op Tele 2 als goedkoopste uit. Mijn ervaring is juist dat UPC veel storing heeft. Verder ben ik momenteel bij KPN wat in principe prima bevalt, maar als we straks op glasvezel overgaan wordt kpn duurder dan Tele2.

Heb je al naar Telfort gekeken? Daar hoor ik ook best goede verhalen over!

Axel_Valerie

Re: Wat zijn jullie ervaringen met digitale Tv aanbieders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-13 14:33

Hm thanks! ik ga even kijken!

Mijn ouders hebben UPC daar ben ik ook zeker niet over te spreken. Tele2 heeft in en rond Alkmaar veel onderhoud waardoor ze ook vaak storing hebben. Maar altijd op primetime. En dan kun je ze ook niet bereiken. Daarom was ik naar KPN gegaan.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 14:35

Hoezo schofterig... Of je zit in Ziggo-gebied of in UPC gebied. Dit wordt heel duidelijk op de webiste aangegeven incl. postcode-checker.
Ik zit bij KPN en wilde laatst overstappen naar UPC. Na 2 dagen proberen en ellenlange wachttijden heb ik al hun spullen dus weer teruggestuurd en blijf ik gewoon bij KPN :+

spoekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 14:36

Mogelijk online.nl? Moet je wel even goed kijken of er een mast van hun in de buurt zit, anders heb je schijnbaar veel storing.
Wij hebben ook online.nl en zijn er tevreden over. Nadeel is wel dat het niet met hdmi is (dus beeldkwaliteit iets minder dan upc bijv.) en minder zenders (niet die 600 zenders, maar de gewone standaard 35 zenders)

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-13 14:41

Ja die zag ik ook al staan inderdaad spoekie! alleen ik twijfel of dat dan wel beschikbaar is, die ga ik gewoon ook even bellen.

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 14:43

Ik vind het zeker niet schofterig dat er verschillende gebieden zijn Mootje, maar wel dat het op onvriendelijke wijze wordt gesproken. 'en of je niet meer wil bellen' dat is natuurlijk niet zo vriendelijk. Wellicht verhuis ik wel over drie maand en wilde ik nadat ik mijn eerste vraag had gesteld - waarop ik zo'n antwoord kreeg - wel informeren over mogelijkheden na mijn verhuizing. Als die man/vrouw gewoon uitlegt dat er twee gebieden zijn, prima.

Lien2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 14:46

Waarschijnlijk heb je nu interactieve tv van KPN en is je internetsnelheid eigenlijk te laag. Kan je bij KPN niet vragen of je een internetabbonnement icm met Digitenne kan krijgen? Digitenne gaat niet via je internetverbinding. Je kan alleen niet pauzeren, opnemen, programma's terugkijken etc zoals je met interactieve tv wel kan. Maar wel gewoon naar 25(?) zenders kijken.

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-13 14:49

Ja dat er meerdere gebieden zijn was voor mij wel duidelijk maar ik had echt even een momentje van: "okeeeee dit was raar"..

En Lien nee dat is het probleem niet als ik beneden sta dan gaat alles prima maar ik leef niet in mijn gang beneden. Ik zit ook wel eens in de woonkamer haha :). Heb al onderzoek gedaan naar eventuele versterkers maar dat haalt niets uit.
Ik ga bovendien niet de volle mep betalen voor de helft van de mogelijkheden, ook niet voor digitenne.

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-13 14:50

Ohja, de mevrouw aan de telefoon was zeker wel schofterig. Ik moest er helemaal een beetje van lachen.