ik heb geen idee of het topic hier een beetje thuis hoort, andere sorry bij voorbaat.
Maar sinds vanavond doet mijn internet super traag, valt steeds weg, was bv. even league of legends aan het spelen, alleen maar laggen enzo, ik heb al mijn internet gereset, gekeken of er storingen zijn op de kpn site, maar niks.
Ik heb zelf op het moment heel erg sloom internet op deze computer. Was opeens sloom nadat 'ie een keer gereset was.. Misschien is het bij jou ook een probleem met je computer zelf? Ik weet niet of je nog andere computers hebt thuis, ik weet dat de andere 3 laptops het hier prima doen, ook met games als WoW, maar ik zou het anders even testen als het kan
Anoniem
Geplaatst: 27-08-13 01:35
Nee wij hebben geen andere computers in huis. Laptop is net halfjaarte oud dus dat is dan raar.
Ons internet (Ziggo) was laatst ook ontzettend traag. Ik haalde maar 2 Mb/s downloaden terwijl ik 60 Mb/s zou moeten halen. Toen waren er op een gegeven moment werkzaamheden van Ziggo hier in de buurt en meteen daarna deed internet 't gewoon weer goed. Dus ik weet niet of er van UPC ook binnenkort werkzaamheden in jouw buurt aan komen?