Bereik tmobile

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Legoblokje

Bereik tmobile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 20:51

Ik moet toch echt even m'n frustratie uiten.
Ik heb CONTINU geen bereik meer met tmobile, in m'n huidige woonplaats wel maar zodra ik bij m'n vriend ben in een dorp is het de hele tijd: 'geen service'.
Hebben meer mensen hier last van?
Ik vond het eerder niet zo erg, maar nu!!
sms'jes versturen of ontvangen gaat ook zo moeilijk!

AARGH -:(-

Sani

Re: Bereik tmobile

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 20:55

Al contact gehad hierover met de provider?

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 20:56

Nee dat nog niet.. Wilde ik morgen even doen.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 21:12

Er zijn een aantal plekken waar ik standaard geen bereik heb, een van de redenen waarom ik volgend jaar niet mn abonnement wil verlengen bij T-mobile :n

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 21:14

Ik heb simpel, onderdeel van t-mobile, en word er momenteel ook niet goed van. Ik ben blij als ik straks ergens anders naar kan overstappen.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 21:21

In Heeze (ZO-Brabant) is het bereik van T-Mobile ook heel slecht, dat schijnt inderdaad vaak in het buitengebied zo te zijn, terwijl het in de steden meestal goed werkt.
3 collega's van me hebben T-Mobile een keer geprobeerd omdat het goedkoop was, maar als je heel de dag tijdens je werk geen spat bereik hebt, raak je dat natuurlijk beu. Zij hebben toen makkelijk hun abonnement en toestel af kunnen kopen.
Dus contact opnemen met T-Mobile, kijken of je er onderuit kunt en snel een abonnement nemen dat op het netwerk van KPN op Vodafone draait.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 21:23

Mijn telefoon geeft wel vrijwel overal aan dat ie bereik heeft, maar als ik dan bel met iemand valt vaak gewoon het halve gesprek weg.. Echt super irritant |o

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 21:38

Dankjewel voor de reacties.
Ik ben dus niet de enige. Ik ga morgen bellen, zal gelijk vragen of ze het bereik gewoon beter moeten maken! Ik moet nog anderhalfjaar met dit, en daarna NOOIT weer deze!

femkepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 21:49

Altijd goed bereik gehad, en nu de laatste dagen heb ik gewoon even geen internet en dan versturen mijn Whatsappjes niet en internetten ook niet, 2 min llater is het voorbij.. heel vervelend als verslaafde aan bokken op mobiel :o

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 21:52

Ik heb overigens ook het idee dat t-mobile rotzooit met mijn wifiverbinding, voor hoever dat mogelijk is := Hiervoor had ik vodafone en altijd perfecte wifiverbinding thuis, maar sinds ik t-mobile heb valt de verbinding gewoon compleet weg, terwijl het op de laptop/telefoons met andere providers nog wel gewoon doet.. En m'n vader met t-mobile heeft dat ook. Misschien een manier om je op hun mobiele netwerk te krijgen..?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 21:59

Smee__ schreef:
Ik heb overigens ook het idee dat t-mobile rotzooit met mijn wifiverbinding, voor hoever dat mogelijk is := Hiervoor had ik vodafone en altijd perfecte wifiverbinding thuis, maar sinds ik t-mobile heb valt de verbinding gewoon compleet weg, terwijl het op de laptop/telefoons met andere providers nog wel gewoon doet.. En m'n vader met t-mobile heeft dat ook. Misschien een manier om je op hun mobiele netwerk te krijgen..?

Precies! Met dit gevoel loop ik de afgelopen 2 weken ook al rond. Zit nu 2 weken bij T-Mobile en heb werkelijk nergens bereik... |o

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 22:36

Smee__ schreef:

Nu je dat zo zegt met wifi, als ik even terug denk aan m'n huidige woonplaats, daar is mijn wifi op m'n slaapkamer ook zo slecht, met laptop volop bereik.. Ook als ik in de bijkeuken sta (ong 5(?)m weg van de router) doet die het ook niet meer -O-

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 13:16

Dat internet gebeuren heb ik ook echt heeeeeel vaak thuis, vreselijk irritant! Maar wat schieten ze ermee op om ermee te "klooien"? Want als mijn wifi verbinding het niet doet, gaat hij auto over op 3g en ik heb onbeperkt internet.. Dus het is niet zo dat ze er rijk van zouden worden ofzo?

Buiten dat heb ik standaard geen bereik op festivals.. Niet eventjes niet, maar gewoon constant niet, best vervelend.

Verder af en toe weleens problemen en inderdaad dat-ie soms wegvalt in een gesprek, maar dat is gelukkig niet dagelijks of wekelijks zo, dus daar kan ik wel mee leven.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 13:21

Ik heb nergens last van. Gewoon prima bereik, nooit problemen.

Enkel de service van t-mobile wb facturen kan sterk verbeterd worden :x

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 13:26

Ik heb sinds kort een abonnement bij T-Mobile en het bevalt mij super. Ik ga met Iejoorr mee. Ook op 'afgelegen gebieden' heb ik prima bereik.

Iejoorr: Wat is daar precies mis mee? Ik ontvang ze namelijk keurig op tijd :)

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 13:26

JCDJK schreef:
Ik moet toch echt even m'n frustratie uiten.
Ik heb CONTINU geen bereik meer met tmobile, in m'n huidige woonplaats wel maar zodra ik bij m'n vriend ben in een dorp is het de hele tijd: 'geen service'.
Hebben meer mensen hier last van?
Ik vond het eerder niet zo erg, maar nu!!
sms'jes versturen of ontvangen gaat ook zo moeilijk!

AARGH -:(-

Dat had ik ook inderdaad, enorm frustrerend. Ik ben overgestapt naar Vodafone en dat is een enorme verbetering!

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 13:29

Laura_x_ schreef:
Ik heb sinds kort een abonnement bij T-Mobile en het bevalt mij super. Ik ga met Iejoorr mee. Ook op 'afgelegen gebieden' heb ik prima bereik.

Jahoor op tijd komen ze wel. Maar bedragen kloppen vaak niet. Heb veel te hoge aansluitkosten betaald waar ik meteen actie voor heb ondernomen. Meerdere keren gebeld en op het forum wat geplaatst. Kreeg 3 maanden later eindelijk een reactie!

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 13:40

Iejoorr schreef:
Laura_x_ schreef:

Jahoor op tijd komen ze wel. Maar bedragen kloppen vaak niet. Heb veel te hoge aansluitkosten betaald waar ik meteen actie voor heb ondernomen. Meerdere keren gebeld en op het forum wat geplaatst. Kreeg 3 maanden later eindelijk een reactie!

Mijn bedrag van de eerste factuur was apart opgesteld inderdaad, moest echt even uitleg hebben bij die factuur. Wat een slechte service zeg.. 3 maanden wachten op reactie? Zelf kan ik er niet over meepraten. Ik heb eens gemaild naar de klantenservice en ik kreeg netjes binnen 48 uur bericht terug.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 17:41

Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met t mobile. Ben al jaren klant en heb vrijwel overal bereik en heel vaak ook goed internet. De keren dat ik de klanten service nodig heb gehad ben ik snel en goed geholpen. Laatst wel storing gehad in het buitenland, vervelend dat wel, maar hier heb ik wel heel eenvoudig een nette vergoeding voor kunnen aanvragen. Ben dus nu erg benieuwd wat de klantenservice bij jou gaat zeggen!

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 22:18

Ik heb binnen vaak ook slecht bereik en vooral op heel veel plekken vreselijk slecht 3g internet.. := En dan woon ik in de randstad...

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 22:30

Ik herken het wel. Ik woon zelf in een gat, en aan die vorm van bereik is mijn telefoon gewend ofzo. Als ik bij iemand anders in een uithoek zit doet ie het niet :+

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 22:33

Ik heb mijn tmobile abonnement ook opgezegd vanaf volgende maand simyo...

Drama met het bereik, zelfs op sommige plekkerig Eindhoven niet in staat zijn om te bellen :n