Los van het feit dat inloggen op het kpn forum waar er een nogal negatief topic over loopt kan niet want ik moet verplicht firefox installeren dan.
zo te lezen de meeste mensen met veel onwerkbare webmail nu. Maar ja er gaat een faq komen, daar heb je dus niks aan als het niet werkt.De problemen waar ik mee zit is de veel te kleine letters, vergroten lukt niet, zelfs de standaard vergrootfunctie op een ipad werkt niet.ik moet een leesloep gebruiken of met de neus op het scherm gaan zitten om iets te kunnen ontcijferen.
Ik kan geen mails beantwoorden, die functie is of weg of zo goed verstopt dat ik dus geen reactie terug kan geven op de mail van kpn. Ook een mail sturen is bijna onmogelijk omdat de getypte tekst nagenoeg niet leesbaar is.
De mails staan zo vreemd aangegeven dat je een paar regels van de mail kunt lezen de rest niet meer, moet scrollen ervoor.
Het is traaaag, veel mails willen niet eens getoond worden of alleen de eerste regel de rest komt niet in beeld omdat scrollen vaak niet kan.
Weggooien van een mail moet per mailtje omdat de een voor een aanklikken en dan meer weggooien verdwenen lijkt te zijn.
En nog veel meer ellende waardoor hij dus totaal niet bruikbaar is.
Iemand enige oplossing hiervoor, behalve een vast mailprogramma gebruiken waar het ook niet bij werkt goed schijnt omdat ze spam massaal doorlaten en vaak al automatisch openen ook of gmail. Ik heb een reden waarom ik planet gebruik en niets anders.