Uuuuh, hoe dan....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Uuuuh, hoe dan....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-13 16:06

Ik snap er niks meer van. Even een korte uitleg;

Mijn laptop was kapot. Fabriek gebeld en konden hem laten maken. Is de dag erna opgehaald. Zou maximaal 9 dagen duren. Hij was te laat, prima kan gebeuren. Was ook niet extreem te laat.
Ik helemaal blij de doos openen, was het niet mijn laptop -O-. Direct ontzettend boos de fabriek gebeld. Tsja jouw laptop is naar België, en jij hebt die van een klant uit België. Normaal zouden we dit uw fout noemen maar dat zou raar zijn zegt ie.
Dag erna laptip weer opgehaald door postbedrijf wat de fout had gemaajt. En due verzekerden mij dat hij uiterlijk vandaag terug zou zijn. Nu zijn ze heel netjes wbt contact over levering. MMaar nee, Jikke krijgt vandaag geen laptop.
Ik ben mijn laptop nu al langere tijd kwijt, ik fotografeer dus kost me geld (heb ik me maar bij neer gelegd), maar het vervelendste van alles;
Maandag begint mijn school. Ik sstudeer en heb bij mijn opleiding mijn laptop nodig.
Dus, lang verhaal grote vraag; hhoe krijg ik contact met het bedrijf zonder dat ik een serialcode oid heb...?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 16:11

Wat ontzettend vervelend!!
Maar je hebt toch hopelijk wel een bon gekregen toen ze je laptop ophaalden (of een retourformulier via mail?!) Als je dan het bedrijf belt, kunnen ze aan de hand daarvan je gegevens achterhalen!

Loeky01

Re: Uuuuh, hoe dan....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-13 16:24

Bon is niet van de fabriek, en ligt ergens thuis. Wel een mail gehad met een code, maar die staat niet op mijn account en aangezien ik bijna niet thuis ben kan ik die ook niet even zoeken helaas..