Voetnootproblemen in Word

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DRESSAGEFAN

Voetnootproblemen in Word

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-13 13:39

Kan er iemand mij helpen met twee kleine probleempjes waar ik tegenaan loop in Word?
Ik zou in een voetnoot een onderscheid willen maken tussen grote en kleine kapitalen, alles zou dus in hoofdletters moeten staan, maar de eerste letters van zinnen/namen zouden iets groter moeten staan. Ik zie dit zo vaak gedrukt staan, maar kan niet vinden hoe ik het zelf moet typen.
Een ander probleempje is dat mijn voetnoten soms verspringen naar de volgende pagina. De meeste staan netjes onder aan de pagina waarin ik mijn verwijzing plaats, maar enkele lopen ineens door op een volgende pagina. Heeft er iemand een idee hoe dit komt en vooral hoe ik dit oplos?

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 13:45

Heb je je voetnoten als echte voetnoten aangemaakt? Dus bij Invoegen -> Voettekst. Ligt er trouwens wel aan welke Word-versie je hebt, want als je een andere hebt dan 2013 dan gaat dat anders.

Die hoofdletters kan je doen door de tekst te selecteren, rechtsklikken -> Lettertype -> Klein kapitaal aanvinken -> Ok.

DRESSAGEFAN

Re: Voetnootproblemen in Word

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-13 13:49

Ja, heb ze zo aangemaakt, maar als ik dat selecteer verandert alles mee, even groot/klein..

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 13:59

Als je me je e-mailadres PBt, dan stuur ik je even een mailtje en kun je het bestand naar mij mailen als je wil. Dan kan ik namelijk beter zien wat er mis gaat. Of als je dat niet wilt, kan ik je eventueel ook een voorbeelddocument sturen.

DRESSAGEFAN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-13 14:16

Ik ben vlak na mijn vorige post thuis vertrokken, en kom pas tegen de avond weer thuis. Ik ga er dan nog even op zoeken en als het niet lukt stuur ik je een pbtje, bedankt alvast!