Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Die is gewoon een heel stuk nieuwer en dus beter
Telpeva schreef:Om trouwens nog even een verschil aan te kaarten, ik weet niet of je een liefde hebt voor hoesjes en overige accessoires? er is namelijk wel veel minder te krijgen voor de galaxy note, dan voor iphones.Citaat:Die is gewoon een heel stuk nieuwer en dus beter
Daar zou ik niet zomaar van uit gaan op gebied van apparatuur, kan heel erg tegen vallen. Mijn oude Note 1, oud als hij is, is bijvoorbeeld toch wel even een flink poepie sneller dan een splinternieuw apparaat tvw 60 euro. Het gaat om de hardware die er in zit en de software die het toestel aan kan, niet om leeftijd.
Lizzyy schreef:Ik heb de Note 1 gehad en nu heb ik de Note 2. Bij de Note 1 was ik mijn S-Pen kwijt, waardoor vele functies dus een beetje wegvielenhelaas zijn die ook niet te bestellen.
Telpeva schreef:Lizzyy schreef:Ik heb de Note 1 gehad en nu heb ik de Note 2. Bij de Note 1 was ik mijn S-Pen kwijt, waardoor vele functies dus een beetje wegvielenhelaas zijn die ook niet te bestellen.
Helemaal niet waar?Dan heb je niet (goed) gezocht, reserve s pennen zijn gewoon te koop, ik heb er zelf ook 2 in huis. Eentje zit standaard in mijn telefoon als reserve, en een heb ik in een penhouder omdat ik dat prettiger vind om mee te tekenen en schrijven.
Bijvoorbeeld
http://www.bol.com/nl/p/samsung-stylus- ... 013987282/