Bonuskaart AH werkt niet.

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kayleigh

Bonuskaart AH werkt niet.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 21:21

Hallo,

Ik weet niet of het hier goed staat, maar sindskort heb ik een bonuskaart van de Albert Heijn.
Heel leuk allemaal maar hij werkt dus niet.
De kaart heb ik al een aantal keer gebruikt bij het doen van de boodschappen maar telkens krijg ik dus geen korting.

Hoe kan dit ? Iemand hetzelfde probleem ?

Overigens hoef ik niet te horen dat ik naar de servicebalie moet gaan.....
Laatst bijgewerkt door Kayleigh op 12-08-13 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Re: Bonuskaart AH werkt niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 21:23

Wat dacht je ervan om deze vraag te stellen bij de servicebalie van je AH :+

Maureen_M

Je krijgt alleen korting op een bonus product he :D ...

Als die het echt niet doet gewoon een nieuwe vragen :) Die geven ze hier gewoon probleemloos weg aan de kassa. Zonder papiertje in te vullen ofzo

Yom

en je neemt wel producten die in de bonus aanbieding zijn?

Air

Mootje schreef:
Wat dacht je ervan om deze vraag te stellen bij de servicebalie van je AH :+

Wat een BELACHELIJK idee.

hesterve

Ik herken het probleem niet en zou gewoon een nieuwe aanvragen

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 21:25

Je krijgt inderdaad alleen korting op producten die in de bonus zijn. Kassières willen ook nog wel eens om je bonuskaart vragen als je niks koopt dat in de bonus is. Dan krijg je dus inderdaad geen korting.

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 21:26

NienkeV1994 schreef:
Je krijgt inderdaad alleen korting op producten die in de bonus zijn. Kassières willen ook nog wel eens om je bonuskaart vragen als je niks koopt dat in de bonus is. Dan krijg je dus inderdaad geen korting.

Maar ik spaar dan wel airmiles :) Mijn bonuskaart is daar namelijk aan gekoppeld, dus ik geef altijd mijn kaart.

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 21:28

En mocht je wel iets in de bonus hebben maar gaat de korting er uiteindelijk nog niet af, naar de service balie dan krijg je als nog je geld terug! Of de caissière haar bonusnummer in laten typen. Die code hebben ze sneller in getypt dan jij je bonuspas uit je portemonnee hebt gepakt haha

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 21:28

Als je je bonuskaart hebt gegeven en er is bonus gaat dit 99 van de 100 x goed, dus als het telkens fout gaat is of je bonuskaart niet gescant of je hebt geen bonusartikelen

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 21:30

enny schreef:
NienkeV1994 schreef:

Maar ik spaar dan wel airmiles :) Mijn bonuskaart is daar namelijk aan gekoppeld, dus ik geef altijd mijn kaart.

Moet je ook altijd doen, had ooit een klant die wilde de moeite niet nemen om zijn bonuskaart te pakken. Volgens hem zat er geen korting bij. Dus typte ik hem snel in, bleek de klant toch €7 aan bonuskorting gehad te hebben

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 21:33

Als ik veel geld uitgeef pak ik hem ook wel, maar soms kan ik m'n bonuskaart zo snel niet vinden en als ik toch maar voor een paar euro iets koop denk ik meestal, laat maar

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 21:39

Ik vergeet vaak mijn bonuskaart maar heb hem in principe niet nodig. Als de cassiere me vraagt of ik mijn bonuskaart bij me heb en ik zeg dat ik hem vergeten ben zegt ze altijd dat zij er één heeft en die wel gebruikt. Ik krijg dus altijd de korting maar uiteraard wel alleen op de artikelen waar op dat moment de bonus op geldig is.
Laatst bijgewerkt door Faruba op 12-08-13 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 21:40

Maar veel cassieres doen dit niet uit zichzelf, en in sommige filialen mag het niet.

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 21:42

Toch raar dat het op het ene wel mag en op het andere niet. Wat zou daarvan dan de achterliggende gedachte zijn? Wij hebben op Gouda drie AH en op alle drie heb ik niet persee zelf mijn bonuskaart nodig.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 21:43

Omdat de bonuskaart in principe klantenbinding is. Met een bonuskaart weten ze wie je bent, waar je woont, waar je boodschappen doet en precies wat je koopt zodat ze hierop kunnen inspelen betreffende marketing :)

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 21:46

Werk bij de AH achter de kassa. En de voorkeur gaat uit naar het scannen van de bonuskaart van de klant, maar als ze er geen één hebben of niet bij zich hebben moeten wij die van ons scannen :)!

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 21:48

Christy__94 schreef:
Werk bij de AH achter de kassa. En de voorkeur gaat uit naar het scannen van de bonuskaart van de klant, maar als ze er geen één hebben of niet bij zich hebben moeten wij die van ons scannen :)!

Hebben jullie er dan een bij de kassa liggen? Wij moeten een code invoeren

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 21:50

VeraPopeye schreef:
Christy__94 schreef:

Hebben jullie er dan een bij de kassa liggen? Wij moeten een code invoeren

Wij hebben er idd één bij de kassa liggen, een barcode kopie in het zwart wit! Maar weet de code ook uit mijn hoofd, om dat je de bonuskaart nog wel eens kwijt raakt ;)!

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 21:51

In welk opzicht krijg je geen korting? Wat staat er op de bon? Koop je wel bonusproducten? De bonuskaart werkt in principe altijd. Het enige waarop hij mogelijk niet werkt is bij de zelfscan en dat heeft vaak een reden. Bij de kassa moet ie áltijd werken. Anders kan je bij de servicebalie zo een nieuwe krijgen en opnieuw je airmileskaart laten koppelen als je dat hebt.

Caissière kan de algemene bonuskaart intypen maar dit mag niet bij ieder filiaal. Ze horen áltijd om je bonuskaart te vragen. Doen ze dit niet, even met de bon naar de balie, kunnen ze daar snel zien of er bonus op de producten zat.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 10:43

Mootje schreef:
Omdat de bonuskaart in principe klantenbinding is. Met een bonuskaart weten ze wie je bent, waar je woont, waar je boodschappen doet en precies wat je koopt zodat ze hierop kunnen inspelen betreffende marketing :)

Je hebt tegenwoordig ook gewoon zo'n anonieme kaart toch. Dan weten ze verder niks van je.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 10:45

_Tara_ schreef:
Mootje schreef:

Je hebt tegenwoordig ook gewoon zo'n anonieme kaart toch. Dan weten ze verder niks van je.

Is altijd al zo geweest.
Je kon nl gewoon verzonnen gegevens invullen.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 10:49

je krijgt inderdaad alleen korting op bonusproducten. Ik heb nog nooit mee gemaakt dat een goede kaart, niet werkt. Alleen als de kaart zo beschadigd is. Dan geven we ook altijd een nieuwe mee.

Ik meen dat de albert heijn wel wilt dat het aantal keer dat de bonus kaart wordt ingetoetst, wilt verminderen. Het is niet alleen dat ze met sommige kaarten van alles van je kunnen zien, maar ook dat zij zelf zien welke acties goed werken, in welke regio sommige producten wel goed lopen en welke niet. De bonus kaart schijnt daar ook bij te helpen. Het exacte weet ik daar niet van.

Als de kaart het ook bij bonusacties het niet doet, gewoon even naar de winkel gaan en het aangeven bij de infobalie.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 11:22

Maar als hij het niet doet is ie dus niet gescant, wat kan komen omdat hij onscanbaar is. Dat zie je als cassiere niet over het hoofd, geen 10 x tenminste. Kijk eens op je bonnetje of je bonuskaart er op staat

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 11:27

iiAMKAYLEiGH schreef:
Hallo,

Ik weet niet of het hier goed staat, maar sindskort heb ik een bonuskaart van de Albert Heijn.
Heel leuk allemaal maar hij werkt dus niet.
De kaart heb ik al een aantal keer gebruikt bij het doen van de boodschappen maar telkens krijg ik dus geen korting.

Hoe kan dit ? Iemand hetzelfde probleem ?

Overigens hoef ik niet te horen dat ik naar de servicebalie moet gaan.....

En waarom wil je dat niet horen? Dat is namelijk de enige plek waar ze je een goed antwoord kunnen geven op de vraag hoe dit kan...