Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
NienkeV1994 schreef:Je krijgt inderdaad alleen korting op producten die in de bonus zijn. Kassières willen ook nog wel eens om je bonuskaart vragen als je niks koopt dat in de bonus is. Dan krijg je dus inderdaad geen korting.
enny schreef:NienkeV1994 schreef:Je krijgt inderdaad alleen korting op producten die in de bonus zijn. Kassières willen ook nog wel eens om je bonuskaart vragen als je niks koopt dat in de bonus is. Dan krijg je dus inderdaad geen korting.
Maar ik spaar dan wel airmiles Mijn bonuskaart is daar namelijk aan gekoppeld, dus ik geef altijd mijn kaart.
VeraPopeye schreef:Christy__94 schreef:Werk bij de AH achter de kassa. En de voorkeur gaat uit naar het scannen van de bonuskaart van de klant, maar als ze er geen één hebben of niet bij zich hebben moeten wij die van ons scannen !
Hebben jullie er dan een bij de kassa liggen? Wij moeten een code invoeren
Mootje schreef:Omdat de bonuskaart in principe klantenbinding is. Met een bonuskaart weten ze wie je bent, waar je woont, waar je boodschappen doet en precies wat je koopt zodat ze hierop kunnen inspelen betreffende marketing
_Tara_ schreef:Mootje schreef:Omdat de bonuskaart in principe klantenbinding is. Met een bonuskaart weten ze wie je bent, waar je woont, waar je boodschappen doet en precies wat je koopt zodat ze hierop kunnen inspelen betreffende marketing
Je hebt tegenwoordig ook gewoon zo'n anonieme kaart toch. Dan weten ze verder niks van je.
iiAMKAYLEiGH schreef:Hallo,
Ik weet niet of het hier goed staat, maar sindskort heb ik een bonuskaart van de Albert Heijn.
Heel leuk allemaal maar hij werkt dus niet.
De kaart heb ik al een aantal keer gebruikt bij het doen van de boodschappen maar telkens krijg ik dus geen korting.
Hoe kan dit ? Iemand hetzelfde probleem ?
Overigens hoef ik niet te horen dat ik naar de servicebalie moet gaan.....