Tja ik weet niet wat ik mis doe maar laptops houden het in dit huishouden niet langer uit als 2,5 a 3 jaar
Mijn huidige laptop een Acer Aspire 7551 is nog geen 2,5 jaar oud en heeft sinds gister besloten af en toe het scherm op zwart te goeien. Het beeldscherm doet het dan dus niet meer maar de laptop zelf wel. Als ik bijvoorbeeld een video aan het kijken ben dan speelt het geluid zich verder af maar het scherm doet het dan dus niet. Na een aantal minuten springt het scherm weer aan om na een half uur a een uur (?) weer uit te springen.
Iemand die weet wat het probleem zou kunnen zijn?
Het gebeurt ook echt wanneer ik actief bezig ben en aan het scrollen ben bijvoorbeeld en als ik mijn muis beweeg springt het scherm niet zomaar weer aan helaas..
Weet dat laptops niet zo lang mee gaan als die echte computers maar dit is wel erg kort 
Alle andere laptops gingen na zoon 2 jaar stuk hier. En deze functioneert nog net zo goed als toen ik hem kocht op wat kleine kwaaltjes na dus was al bang dat ie zijn laatste adem had uitgeblazen toen het scherm op zwart ging
Hoop inderdaad dat het op te lossen is!