Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
goldith schreef:Ik had hetzelfde probleem, met dezelfde telefoon.. Volgens mij wordt whatsapp met elke update steeds groter en de telefoon heeft maar heel weinig intern geheugen.
Wat je zou kunnen proberen is om een microSD kaartje te kopen zoals droomy zegt, en dan de app `App2SD´ te downloaden om apps naar dat SD kaartje te verplaatsen. Ik heb uiteindelijk maar een nieuwe telefoon gekocht, ik bleef maar gesprekken wissen en kon geen enkele sms meer ontvangen omdat het geheugen om de haverklap vol zat...

eilleen333 schreef:Mijn baas heeft dit ook, en die heeft iets uitgehaald waardoor de telefoon de apps op een geheugenkaart opslaat en niet op de telefoon zelf (die toestellen zouden daar erg weinig ruimte voor hebben)?
MAar ik heb geen idee hoe dat heet, of hoe je dat kan doen.
Roadracer schreef:Pou kan in ieder geval op je SD kaart geïnstalleerd worden. Moet je even naar applicatiebeheer gaan en dan bij Pou zeggen dat ie 'm moet verplaatsen naar SD kaart.
Sinds de laatste update kan Facebook ook op de SD kaart gezet worden, dat scheelt echt mega. Whatsapp is helaas niet op SD kaart te zetten, maar als dat als een van de weinigen op je foon staat, dan zou het moeten kunnen.
Ik heb zelf ook de Galaxy Y en vind het een behoorlijk irritant probleem. Ik gebruik gelukkig weinig apps en heb nauwelijks foto's, muziek of andere zaken erop staan. Maar ik weet wel dat ik met een toekomstige telefoon zorg dat ie veel meer ruimte heeft.
Niekj_Jente schreef:Probeer eens het RAM geheugen te wissen, dat werkt die van mij.
Ook vaak gooi ik whatsapp eraf en dan download ik hem gewoon weer opnieuw, dan heb je ook meteen de nieuwste en zit je niet met die stomme updates te klooien
Niekj_Jente schreef:Ik kan dat vinden bij applicaties, je gesprekken en alles blijven gewoon staan.. geen idee wat eraf wordt gegooid, maar ik heb nooit iets gemist en berichtjes en apps etc. blijven gewoon op je telefoon.
ben op het moment telefoonloos.. anders kon ik je duidelijker beschrijven waar je het kan vinden.
Ik moest bij mijn samsung galaxy Young de middelste knop inhouden en dan kreeg ik een schermpje. Daar stond dan applicaties tussen, en dan kon ik het ram geheugen wissen. Dit werkte bij mij heel goed, deed dat iedere dag en ook mijn batterij ging er langer door mee