Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Saskiaatje schreef:Wij hebben 'm als demo op de afdeling gehad, ik vond 't een topding.
Snel, lekker dun, veel geheugen.
Bij ons werd 'ie helemaal niet warm en is 'ie toch wel twee uur nonstop gebruikt.
Ik krijg overigens vanuit onze klanten ook niet de feedback dat 'ie zo warm zou worden oid.
Producten zijn echter wel vaak zeer degelijk!
Ik hou gewoon niet van die groepsdruk. Ik heb namelijk ook nog een Blackberry.
Saskiaatje schreef:Huawei is een groot bedrijf, maakt mobiele telefoons, routers, modems, tablets. Maar Huawei richt zich nog niet zo heel lang op de Nederlandse markt, vandaar hier relatief onbekend.Producten zijn echter wel vaak zeer degelijk!
Punt is.. Wanneer jij twijfelt tussen een Huawei en een iPhone, meerendeel van de mensen direct iPhone zullen gaan roepen. Want ja, het is een iPhone, en iPhone's zijn beter, sneller, mooier, lichter, enz. dan welke andere telefoon dan ook. Maar dat is pure peer pressure. Kwalitatief gezien zijn namelijk een heleboel telefoons net zo goed. En als de Huawei jou aantrekt, zou ik het gewoon doen. En ik ben zelf een Apple-liefhebber en heb zelf ook een iPhone, dus ben geen basher ofzo.Ik hou gewoon niet van die groepsdruk. Ik heb namelijk ook nog een Blackberry.