Ok, nu vraag ik me serieus af hoe ik dit ga uitleggen.
Ik ben sinds vandaag (deels) verantwoordelijk voor de pagina van een bedrijf, deze noemen we even 'Aardbeitjes' ivm privacy en PR geneuzel. Zelf zit ik, modern als ik ben, natuurlijk ook op facebook, en daar heet ik gewoon ordinair 'Louise'.
Nou kan je op facebook selecteren onder welk account je actief wil zijn. Onder het account van de pagina Aardbeitjes, of onder Louise. Fantastisch, en dat snap ik ook. Alleen snapt facebook het volgens mij niet...
Als ik naar de pagina van Aardbeitjes ga, kan ik daar berichten plaatsen die al onze 'likers' kunnen zien. Als Louise had ik de pagina 'geliked' en zag ik die berichten. Nu dus niet meer. Dus ik kan die berichten niet delen met mijn persoonlijke vrienden.
Wanneer ik, onder het account Louise naar de pagina van Aardbeitjes ga (gewoon via de zoekfunctie bovenin), en ik 'like' een foto, dan staat er dat Aardbeitjes de foto leuk vindt. Dus ik kan dat zelf niet meer.
Kan iemand me uitleggen hoe ik Aardbeitjes toch leuk kan blijven vinden? Ik hoop dat iemand het verhaal nog snapt.
Maar ik werd dus beheerder van die pagina, alleen ben ik bang dat mijn prive activiteiten nu ook op die pagina komen en dat is absoluut niet de bedoeling. Daarom heb ik hier de naam van het bedrijf ook niet genoemd.