Onderzoek van het CBS.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rudina

Onderzoek van het CBS.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-13 15:42

Ten eerste hoop ik dat dit hier goed staat.

Een poosje geleden kreeg ik een brief van het CBS (centraal bureau voor de statistiek)
Hierin werd vermeld dat ik uitgekozen was en nog een heel lam verhaal, en of ik dus iets op het internet wou invullen geloof een aantal vragen.
Hier heb ik alles behalve interesse in, dus ben er niet op in gegaan stond zelfs bij dat het niet verplicht was dus dacht dat ik hier dan meteen van af zou zijn. Niet dus!
De een na de andere brief kwam in de brievenbus en lande bij mij dan ook direct in de prullenbak, het komt bij mij steeds wat dreigender over en ze hebben inmiddels al 2 keer aan me deur gestaan ik meende toch echt dat dit niet verplicht was.
Meer mensen last van en hoe zijn jullie hier van af gekomen?

Nadine_S

Re: Onderzoek van het CBS.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 15:43

Contact met CBS opnemen?
Ontzettend irritant zeg!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 15:43

Achjaa, CBS... -.-

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 15:45

Idd gewoon even contact opnemen met cbs

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 15:50

Ik ken ze voornamelijk vanuit mijn werk en dan is het wel verplicht, maar slim zijn ze niet.
Die enquetes lopen altijd over een boekjaar en "bij een gebroken boekjaar vul je het gebroken boekjaar in".
Ons gebroken boekjaar is op 31 maart afgelopen. En dat weten ze, want dat is al sinds jaar en dag zo. En toch komt er ieder jaar weer in februari of maart een herinnering. "U heeft de enquete nog niet retour gezonden. Mogen wij u eraan herinneren dat dit verplicht is. Wilt u zsm de enquete retour sturen".
Tuurlijk maar eerst zal dat boekjaar afgelopen moeten zijn, of niet dan _-:(

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 15:51

Hier hebben ze zelfs gebeld en gezegd dat het onderzoek van mij af hing. Waarop ik toen antwoordde dat ze dan de methodiek beter moeten uitwerken tezamen met een voldoende grootte van de steekproefpopulatie opdat de resultaten dan significant zijn. Toen was ze stil en zeiden ze dat ik uit het systeem gehaald zou worden. :+

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 16:10

NM --> HTT

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-13 18:56

Bedankt voor jullie reacties!
Ja ze zijn belachelijk irritant, zal morgen een belletje die kant uit doen ben benieuwd had eerlijk gezegd gehoopt dat ik er van af zou zijn wanneer ik niks liet weten.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 21:32

Ik heb ze na 2x een schrijven van ze te hebben gehad opgebeld dat ik daar niet van gediend was en heb een klacht ingediend bij spamklacht :o
Na de eerste briwf had ik hen trouwens ook al gemaild dat ik niet van spam gediend was, maar daar werd op gereageerd door nog een brief te schrijven :=