Zo nu en dan probeer ik weleens wat op DVD te zetten, en ik gebruik meestal EMTEC dvd's... nu had ik gister 2 double layer dvd's om wat LEGAAL films erop te zetten (van wat conventies die mij aantrekken) maarrrrr........ al bij de eerste begint na lang renderen het eigenlijke branden... hoor ik ineens een zooi herrie in mijn brander, ook hele hoop kkkkkkkkkgggggkkkkkk brrrrrr... kgggggggk.... br.. br.. kgggggggggk..... Poef: Burn failed. Nog nooit overkomen, maarja. Zal wel aan de DVD liggen. Volgende DVD... zelfde story! Dus twee lege DVD's die dienst weigeren! Probeer ik een andere DVD van een ander merk: doet het prima! Niks aan te twijfelen (was Philips)
Normaal brandt mijn brave lappie alles wat los en vast zit om het zo maar te zeggen. Alleen... tja... nu begin ik wel aan mijn brander te twijfelen. Krijgt hij een voorkeur voor DVD's die ik aan hem 'voer'? Of gewoon een stront-eigenwijze brander?
Tot op heden is Verbatim het beste merk. Tikkie duur, maar EMTEC komt er bij mij niet meer in!