Abonnement verkorten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

horsie1994

Abonnement verkorten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-13 15:14

Ik heb op dit moment een abonnement van Tele 2.
Dit is een 2-jarig abonnement met belminuten, internet, sms'jes en een Iphone4.
Op dit moment moet ik nog 1 jaar doen met deze telefoon, terwijl ik toch heel graag een Iphone 5 wil.
Het contract heb ik via Studentmobiel.
Heeft iemand een idee hoe ik mijn abonnement kan verkorten of verlengen of verkopen?

Shiloh

Re: Abonnement verkorten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 16:07

verkorten gaat waarschijnlijk niet lukken. Als je moet afkopen ben je eigenlijk altijd net zo duur uit als dat je abbonnement gewoon afmaken zou kosten, zonder dat je de diensten ervan krijgt.

Als je echt perse de 5 wil, zou ik je 4s op marktplaats zetten en zelf het verschil naar de 5 bijleggen.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 16:12

Dat is het risico van een 2-jarig abonnement nemen...
Inderdaad je 4 verkopen en dan geld bijleggen voor een 5.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 16:25

En eerlijk gezegd zou ik het ook dom vinden om die investering nu in de 5 te doen, terwijl de 5s waarschijnlijk in oktober/november ook alweer uitkomt.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 16:28

Dat was nou net het idee bij een 2 jarig abonnement, dat je per maand minder betaald, maar dat je er wel voor 2 jaar aan vast zit.

Je kunt er waarschijnlijk wel vanaf, maar dan moet je m afkopen: je betaald dan in 1x alle maanden die je niet wil gebruiken. Daardoor komt je abo vrij. Maar of je dat wil?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 16:30

Vjestagirl schreef:
Dat was nou net het idee bij een 2 jarig abonnement, dat je per maand minder betaald, maar dat je er wel voor 2 jaar aan vast zit.

Je kunt er waarschijnlijk wel vanaf, maar dan moet je m afkopen: je betaald dan in 1x alle maanden die je niet wil gebruiken. Daardoor komt je abo vrij. Maar of je dat wil?

Dit dus, en dat is bij alle providers zo. ;) Waarom niet gewoon een jaartje wachten? Ik wil ook heel graag de note 2, maar ik kan pas volgend jaar Januari een nieuw abbo gaan afsluiten. Ik wacht tot die tijd, hoef ik ook niet zoveel bij te leggen aan de telefoon. :)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 17:12

Oeh.. nog een note fan, die zie ik niet vaak (iedereen vind hem geloof ik maar een koelkast, maar hey, ik vind hem ook tof :') ik doe er veel mee tekenen en schrijven in de trein, I looove it!)
KimD schreef:
Waarom niet gewoon een jaartje wachten? Ik wil ook heel graag de note 2, maar ik kan pas volgend jaar Januari een nieuw abbo gaan afsluiten. Ik wacht tot die tijd, hoef ik ook niet zoveel bij te leggen aan de telefoon. :)

Tip
http://www.techzine.nl/nieuws/35077/spe ... ekken.html
Tegen de tijd dat je abonnement afloopt is de note 3 misschien al te krijgen. Het gaat allemaal zo snel met die telefoon modellen!