sinds eergisteren kan de persoon die ik bel, of mij belt, mij niet meer horen. vaak hoor ik de persoon aan de andere kant van de lijn ook niet. heeft iemand dit probleem ook (gehad)? en nog belangrijker; heeft iemand een oplossing? (want mijn iphone is niet verzekerd en ik ga binnenkort op vakantie en hoopte dat er een makkelijke oplossing voor zou zijn)
Hoelang heb je de Iphone al? Een vriendin van mij had laatst een nieuwe Iphone gekregen bij een abonnement en daar deed de microfoon het ook niet van. Ze belde het bedrijf van het abonnement en ze kreeg een andere ervoor terug.
Mirashiba
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-13 21:53
nou, ik heb m van een eigenaar gekocht van een bedrijf dat iphones repareert en weer verkoopt. helaas werkt hij daar niet meer inmiddels.. dus een nieuwe zal ik niet zomaar krijgen.
het vreemde is dat mijn zusje dit laatst ook had, en dat dit na een paar dagen weer oke was? maar omdat ik op vakantie ga, wil ik niet het risico lopen om niet bereikbaar te zijn..
Lara_Silver
Geplaatst: 10-07-13 22:23
Mijn vriend had dit ook met zijn 4s.. Het was niet op te lossen. Hij heeft uiteindelijk 3 (!) iphone 4s gehad. Dus steeds opgestuurd naar Apple en een nieuwe gekregen. Uiteindelijk overgestapt naar de 5 toen deze uit kwam en beiden geen problemen met de 5.
ik heb dit ook gehad met een Iphone 4. Microfoontje was defect, of er was een verbinding niet helemaal goed. Ik heb dit zo'n 5 keer laten maken binnen 1 maand. Telkens als ik in de winkel stond om hem op te halen deed hij het, en een dag/paar dagen later, konden mensen mij weer niet horen. Op een gegeven moment was ik er zat van en heb ik de telefoon teruggebracht naar de winkel. Ik kreeg mijn geld terug, en de verkoper gaf zelf ook aan dat hij niet meer wist hoe hij het moest repareren. Blijkbaar komt het vaker voor, bij mij viel het dus niet te maken, maar ik weet niet of dit altijd zo is. Bij mij wilde het trouwens nog wel eens helpen als je even wat drukte op de onderkant, rondom de ronde knop zegmaar, en onderaan de rand, waar ergens dat microfoontje moet zitten. alleen was dit bij mij ook maar voor korte tijd een oplossing, maar je zou het in ieder geval kunnen proberen! succes!
Komt regelmatig voor bij de 4 en 4s. Probeer even een herstel via iTunes, soms wil dit wel helpen.
Helpt dat niet, dan is er een hardware defect. Gehele dockconnector moet dan vervangen worden.
Neemt je telefoon nog wel geluid op als je iets filmt, en wanneer je tijdens het bellen het gesprek op luidspreker zet, kan de ander jou dan wel horen?