Welke telefoon?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoSnuf

Welke telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-13 17:29

Na mijn Blackberry eruit geschopt te hebben, word ik ook gek van mijn huidige telefoon.
Deze heb ik vorrig jaar via marktplaats gekocht maar loopt bij elke handeling vast.
In het begin dat ik hem had stond er al steeds laden.... in beeld maar daar kon ik nog wel mee leven.
Inmiddels krijg ik een berichtje binnen ik open hem en klik hem weg omdat ik weer eens verkeerd klik haha loopt hij vast GRRRRR kan het verhaal heel lang maken maar dat is niet nodig haha voor ik hem tegen de muur gooi ga ik vanavond even naar Satrun/Mediamarkt om te kijken voor een andere.
Ik heb met mezelf een budget tot €150,- afgesproken, natuurlijk een beetje een telefoon met de functie's van nu. Maar dat moet te doen zijn lijkt me.

Hebben jullie een telefoon van ongeveer deze prijsklasse en bavalt hij? Natuurlijk ga ik zelf ook kijken en vergelijken maar mochten er een paar aanraders zijn is dat altijd makkelijker zoeken en keuzes maken.
En natuurlijk de absolute afraders zijn ook welkom!

De reden voor een nieuwe en niet een tweedehandse is omdat ik niet weer het zelfde gedoe wil er hoeft niet altijd iets mee te zijn maar een ik gun mezelf deze keer even een telefoon met bonnentje en garantie.

xMoniek

Re: Welke telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 17:33

Samsung Galaxy Gio! erg fijne mobiel :) rond de 120,- dacht ik bij de mediamarkt

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 22:28

Ik heb voor mijn man laatst een huawei gehaald. Totaal onbekend merk in NL en daardoor veel goedkoper. Android based versie. Bevalt geweldig!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 10:39

troi schreef:
Ik heb voor mijn man laatst een huawei gehaald. Totaal onbekend merk in NL en daardoor veel goedkoper. Android based versie. Bevalt geweldig!

Zijn zeker goede telefoons en bijna qua uiterlijk niet te onderscheiden van een Samsung. :j
Gaan ook qua accu wat langer mee dan de samsung die binnen een driekwart dag het begeven heeft zonder stroom.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 10:42

Trouwens te koop bij de kijkshop!

fjordie333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 10:42

ik zou niet voor een windows phone gaan..erg veel ellende met whats app

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 10:44

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 17:22

Omdat er nog een recent topic is waar je deze vraag kunt stellen plaats ik hier een slotje.

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-13 19:31

Excuus! Dat had ik niet gezien, Het is trouwens een LG L5|| geworden.