Ik heb een oud beesie een one 3rd edition.
Nooit problemen mee gehad maar het werd weer eens tijd voor een nieuwe update.
Satellieten zoeken gaat wat minder briljant de laatste tijd en ik heb vorig jaar een 2 jarige service gekocht voor kaart updates dus gaan met die banaan dacht ik .....
Dus ik een nieuw kabeltje gekocht was de ouwe kwijt dus vandaag dat ding aan de pc en home opstarten.
Daar begon het....
Ik moest nieuwe updates voor home installeren, ok prima dus ik prima die rommel er op.
Home opnieuw opstarten tom tom er opnieuw aan en gaan dacht ik ....
Eerst wilde hij mijn tom tom niet zien, dus na veel ge piel dat voor elkaar gekregen.
Dus nu kunnen we zoeken naar updates!
Na een uur zoeken was ik er klaar mee en wilde hem afbreken, wat denk je ! programma reageert niet !!!!
Taak beheer er bij ding afsluiten en weer opnieuw.
Nu kwam ik iets verder nu kon ik wel 1 van de 6 updates installeren (zal wel komen omdat het een oud beesie is).
Na zeker 2 uur op het zelfde punt te blijven hangen was ik het zat.
Dus wederom afsluiten.
Je raad het al programma reageert niet !!!!!! AAAAAARGGGGGG!!!!!!
Wil niet afsluiten via taak beheer wil geen rapporten versturen helemaal niets !!!
Dus ik laatste red middel.
Stekker dr uit (arme comp).
En opnieuw opstarten.
Alles weer op de regel.
Dus eerste ingeving tom tom home er af en opnieuw installeren.
Zo gezegd zo gedaan.
Intussen ben ik al even aan het zoeken geweest op het net of er meer mensen zijn met dit soort problemen.
Ik kom hier en daar wel wat tegen maar het zijn allemaal oude berichten.
Maar goed ik opnieuw een poging home stond er inmiddels weer op dus ik dacht gaan met die banaan ...
Maar helaas je raad het al ..
Hij is nu al zeker een uur bezig met zoeken naar updates en als ik er op ga klikken oid zal ie weer aan geven PROGRAMMA REAGEERT NIET !!!!!
AAAAAAARRRRGGGGG!!!!!!!!
Weet iemand een oplossing voor ik al mijn haar uit mijn hoofd trek !
En nee ik ga geen nieuwe navi kopen.
Why me ..... again .....

Heb hem om half 1 eraan gelegd en om 6 uur was hij nog bezig! Ik weet niet hoe het er nu mee is, maargoed.