Site bouwen met wix: Hoe e-formulieren toevoegen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Caily

Site bouwen met wix: Hoe e-formulieren toevoegen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-13 10:26

Momenteel ben ik bezig een site te bouwen met wix, en ik moet zeggen dat dat me niet tegen valt. (in dit geval was online bouwen makkelijker dan schrijven)

Maar, er zitten nogal veel online formuliertjes in de betreffende site; inschrijfformulieren die je online moet kunnen invullen en verzenden. Ik maakte deze met TrueContact, dat kan je zover verbouwen dat ik eruit kon halen wat ik hebben moest. Maar mijn laptop (of Wix) wil deze formulier niet helemaal goed opslaan. Tijdens het bouwen van de site, sla ik het geheel uiteraard geregeld op.

Het is nu al drie keer gebeurd dat mijn laptop vast liep, dat valt te verklaren omdat ik te zware programma's erop draai. De site die blijft dan dankzij het opslaan netjes bewaard, maar de e-formulieren kan ik daarna weer opnieuw maken, wat erg frustrerend is. Nu heb ik ook tijdens het maken van die formuliertjes het idee dat ik via Moskou naar Amsterdam aan het lopen ben, dus ik hoop dat iemand een suggestie voor mij heeft hoe het makkelijker kan.

Dus wie o wie heeft voor mij een tip hoe ik binnen wix het makkelijkste e-formulieren kan invoegen?

Alvast bedankt!

bello2005

Re: Site bouwen met wix: Hoe e-formulieren toevoegen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 18:23

ik ga even meelezen