Hoe volledig filmpje van YouTube halen..?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LoveUggs

Hoe volledig filmpje van YouTube halen..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 11:35

Hoi.
Ik moest voor school een filmpje maken met een groepje..
Nu ben ik om oneerlijke reden uit het groepje gezet (1 week voor het schooljaar om is!)
Nu hebben mijn ex tramgenootjes het filmpje op internet gezet met alleen hun namen eronder, terwijl ik er net zo hard san gewerkt heb. Nu wil ik dus op de een op andere manier het filmpje van YouTube krijgen. En deze vervolgens met mijn naam op YouTube zetten zodat de rechten ook bij mij liggen en ik kan laten zien dat MIJN filmpje het beter doet dan dat van hun :=
Ik wil hem op bokt zetten, maar niet hun filmpje zodat ze met de eer kunnen gaan strijken...
Weet iemand hoe ik dit doe?

Klinkt allemaal miss heel kinderachtig, maar voel mij er heel rot over dat ze mijn naam er niet bij hebben gezet.

Nynke1

Re: Hoe volledig filmpje van YouTube halen..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 11:36

Je kan niet andermans filmpjes verwijderen, zou lekker zijn zeg :') . Enige wat je kan doen is naar je klasgenootjes stappen en zeggen dat je graag je naam er bij wilt hebben.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 11:39

Niet verwijderen.. Ik wil het filmpje 'downloaden' van YouTube. In het filmpje zelf komt geen naam voor. In het bijschrift wel. Ik wil dus het filmpje hebben (aangezien ik er al om gevraag heb en hem niet van ze krijg) door hem te downloaden met beeld en al, zodat ik hem zelf kan uploaden met MIJN naam erbij.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 11:39

Je kunt een filmpje van internet downloaden met behulp van http://www.atubecatcher.nl :)
Maar ik zou het hele gebeuren eerst maar eens bespreken met het groepje en, als dat niets oplevert, met een docent -:)

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 11:41

Heb ik gedaan. Docent haalt het uit hun mapje voor de beoordeling maar zet het niet in mijn mapje neer...

Bedankt voor de link. Ga er vanmiddag eens naar kijken!

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 11:41

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 11:43

Youtubedownloader is ook fijn.

Heb je dit al besproken met een docent? Enkel in je eigen mapje zetten dan zal hij ook wel denken van huh die heb ik al gezien. Heeft ze die nu gewoon gekopieerd? Als je al een gesprek hebt gehad kan de docent toch gewoon dat filmpje bij hen beoordelen en dan jou ook een beoordeling geven?

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 11:47

Ik werk voor school op m'n eigen laptop en zet de bestanden over op de server van school die beoordeeld moeten worden. Als ik dat filmpje in mijn mapje erbij zet wil niet meteen zeggen dat de docent deze te zien krijgt. Daar zijn al wat afspraken over gemaakt. Maar vind dat ik het recht heb dat filmpje te hebben, en ook het recht heb mijn naam eronder te zetten. Het is een onwijs leuk filmpje geworden dat naar mijn idee nog ver het internet op zou kunnen gaan. Met nog kans op 'bekendheid' ook. Dan vind ik toch wel dat ik daar bij hoor te staan. :j

Bedankt voor de tips! :j kan het nu niet doen want zit in de klas :=

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 10:36

Gemistdownloader is ook een hele fijne! Werkt ook voor andere sites en je kunt zelf kiezen in welke kwaliteit en formaat je het bestand wilt hebben.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 10:37

Dat klinkt idd als een fijn iets! Bedankt!