Ik laad mijn telefoon 's nachts meestal op, omdat hij dan leeg is en ik geen zin heb in wachten tot hij weer vol is. Ik krijg al een tijdje regelmatig een melding dat mijn iCloud vol zit en er dus geen back-up gemaakt kan worden. Niet zoveel aan de hand, want die kan je normaal gewoon weg klikken of de instellingen veranderen...
Vanochtend kreeg ik deze melding dus ook, samen met een tiental WhatsApp berichten en een Facebook melding. Ik ontgrendelde mijn telefoon om die allemaal te gaan lezen en daar kwam de melding wéér tevoorschijn. Op Close drukken werkte niet, want hij bleef gewoon staan. Settings precies hetzelfde. In frustratie heb ik toen mijn telefoon weer vergrendeld, waarop die melding gewoon bleef staan en ineens helemaal niets meer reageerde.. De home-knop reageert nog wel en aan/uit ook alleen je kunt er niets mee (slide to unlock & slide to power off, tja, dat gaat dus niet).
Voor zover ik het weet hebben we geen schroevendraaiertje die deze inimini iPhone uit elkaar kan krijgen en er is niemand thuis. Aangezien ik ook niet bij mijn nummers kan, kan ik ook niemand met de huistelefoon bellen.
Dit is dus de melding:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/p480x480/1059471_10200147615228315_2094862378_n.jpg?oh=7fa01cdce6e10e8e0013eecdaef5c08a&oe=51CE1C9E&__gda__=1372528497_1c3f477944b0649da691c37d52f67713
Stiekem raak ik nu best wel een beetje in paniek omdat hij niet meer reageert... Overigens heb ik nog nooit een probleem gehad met mijn iPhone en ik heb hem nu een jaar. Het is een iPhone 4S, trouwens.
Wie kan mij ergens mee helpen?!