Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Een zijslaapkussen heb ik ook en deze wissel deze af met mijn andere 2 (normale) kussens.. Het is maar net waar ik die nacht zin in heb 
Ook heb ik snel rug klachten waardoor ik wel een beetje een fatsoenlijk matras moet hebben. Beter even een keer iets meer investeren dan om de haverklap een nieuwe moeten kopen, dit zal uiteindelijk veel meer geld kosten.Joolien schreef:Momenteel heb ik serieus last van 'doorligheupen' en ben ik op zoek naar een nieuw tweedehands matras omdat ik gewoon geen budget heb voor nieuwe matrassen. Met welke matrassen hebben jullie goede ervaringen? En heeft iemand ervaring met zo'n zijslaapkussen?
Joolien schreef:Momenteel heb ik serieus last van 'doorligheupen' en ben ik op zoek naar een nieuw tweedehands matras omdat ik gewoon geen budget heb voor nieuwe matrassen. Met welke matrassen hebben jullie goede ervaringen? En heeft iemand ervaring met zo'n zijslaapkussen?

.Courses schreef:Oh god, matrassen. Ik moet nieuwe hebben voor m'n boxspring want die er nu op liggen zijn ronduit .. prut. Maar ja, onmogelijke maat ala 14070cm matrasjes dus en nog een beetje studentenprijs.
Koop in ieder geval geen Boxspring matrassen van de Leen Bakker in de goedkopere prijsklasses