Oordopjes met mooi geluid en diepe bass?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mcjv

Oordopjes met mooi geluid en diepe bass?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 15:29

Hallo!

Vanmiddag tijdens het fietsen zijn mijn oortjes tussen de spaken gekomen tijdens wat onhandigheid op de fiets.. :+
Ik vond ze al niet fijn, dus ben nu op zoek naar andere. Omdat ik vaak house/dubstep/reggaeton luister vind ik het wel echt een must dat er een mooie diepe bass in moet zitten. :j De oortjes die ik namelijk eerst had die waren zo schel als maar kan, deed gewoon pijn aan m'n oren. Waren overigens wel oortjes van de Action, dus dat valt te begrijpen. Ik kan natuurlijk ook speuren op internet, maar ik ben zeer benieuwd welke jullie gebruiken en jullie meningen. Ik zat zelf te kijken naar de iBeats, omdat ik zelf ook de Solo HD had en dat vond ik echt een super fijn ding.. Helaas was die gestolen, en ben ik nu niet meer op zoek naar een koptelefoon maar oordopjes.

Prijsklasse tot €125, omdat ik bij wijze van 24/7 muziek luister. en ik ben bijna jarig :Y)

Alvast bedankt! :)

Mir_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 15:35

Jette

Re: Oordopjes met mooi geluid en diepe bass?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 15:36

Beats by dre oortjes?

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 15:46

Mir_U schreef:
Ik heb laatst nieuwe iPod-oordopjes gekocht (de oude waren echt op) en ik viel bijna van mijn fiets door alle muziektonen en extra bas ik ineens hoorde :D
30 euro http://store.apple.com/nl/product/MD827 ... ccessories

:= Vallen die ook niet uit je oren?

Jette schreef:
Beats by dre oortjes?

Zat ik idd ook al aan te denken. Ik heb ze een paar maanden geleden in me handen gehad maar toch besloten ze niet te nemen. Ben benieuwd naar de kwaliteit ed.. In de mediamarkt kan je ze niet testen. :(

Washinton

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 15:48

De oortjes van sennheiser en dan de CX 300. Ben er erg over te spreken :j

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 15:49

de beste die je kan vinden zijn de noise cacelling van bose.. prijzig maar iedereen is er ontzettend tevreden van. Leuke mooie diepe bas, volle klank, zit niet vervelend in je oor maar wel goed in je oorschelp...

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 15:51

WilmaBoy schreef:
de beste die je kan vinden zijn de noise cacelling van bose.. prijzig maar iedereen is er ontzettend tevreden van. Leuke mooie diepe bas, volle klank, zit niet vervelend in je oor maar wel goed in je oorschelp...

Heb je hier misschien een linkje van? Ik vind alleen koptelefoons..

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 15:52

Volgens mijn vriend (geluidstechnicus) is beats meer een verkooptruuk dan dat ze echt goed zijn. De apple earpods heeft hij ook en vind hij erg goed.

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 15:53

mcjv schreef:
WilmaBoy schreef:

Heb je hier misschien een linkje van? Ik vind alleen koptelefoons..

dit is van de belgische bose site afgenomen:

http://www.bosebelgium.be/BE/nl/home-an ... /03WPS1041

ik gebruik ze trouwens ook bij het paardrijden ;)

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 15:58

Mir_U schreef:
Ik heb laatst nieuwe iPod-oordopjes gekocht (de oude waren echt op) en ik viel bijna van mijn fiets door alle muziektonen en extra bas ik ineens hoorde :D
30 euro http://store.apple.com/nl/product/MD827 ... ccessories

+1!! De oortjes zijn echt heel fijn en van goeie kwaliteit :j Prijs vind ik ook meevallen alhoewel ik ze bij mn telefoon geleverd kreeg. Ik ben echt een miep met oortjes en deze ben ik zeker over te spreken :=

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 15:59

De oortjes van Beats by dr dre kan ik zeker aanraden, geweldig geluid!

Mir_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:00

Ik vind ze niet zo snel uitvallen, ga er rustig mee weg op de mountainbike, maar anders moet je misschien meer richting sportmodel kijken? Die hebben vaak nog extra dingetjes om ze extra goed in je oren te laten zitten :)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:03

Probeer eerst eens de oordopjes van de Ah, de 'gewone', niet de in-ear. Kosten iets van 2 euro nogwat en ik vind ze voor mijzelf prima van geluid. Natuurlijk niet zo hoog als hele dure, maargoed, om de prijs hoef je het niet te laten.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 16:05

Ik dacht eigenlijk ook altijd dat je voor Beats echt puur voor de naam betaalde. Maar mijn solo was echt geweldig goed. Ik heb ook wel is problemen dat ik redelijk grote oorgaten heb en dat heel veel oortjes er snel uitvallen. De oude iphone oortjes vond ik wel fijn, zijn de Earpods daarin verbeterd qua geluid?

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 16:05

Air schreef:
Probeer eerst eens de oordopjes van de Ah, de 'gewone', niet de in-ear. Kosten iets van 2 euro nogwat en ik vind ze voor mijzelf prima van geluid. Natuurlijk niet zo hoog als hele dure, maargoed, om de prijs hoef je het niet te laten.

Zijn die ook goed als je redelijk harde muziek luisterd met verschrikkelijk veel bass? :)

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:08

Zo zijn de oortjes van de zeeman in principe ook het proberen waard, maar als je echt kwaliteit wil zak ik toch voor wat duurders gaan :)

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 16:13

xStephanie schreef:
Zo zijn de oortjes van de zeeman in principe ook het proberen waard, maar als je echt kwaliteit wil zak ik toch voor wat duurders gaan :)

Die heb ik ook gehad! Ik had paarse met witte.. Met alle respect voor Zeeman, ik vond ze vre-se-lijk. Te zacht geluid voor mij, en ze doen heel erg pijn in mn oren. ;(

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:13

Ja ik kreeg dr ook koppijn van en veel kwam dr niet uit :')

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:14

Geen beats by dr dre... Ga voor een écht merk :=

Bose, Senheisser of iets soorgelijks. Ik heb zelf een koptelefoon overigens, is altijd nog wat beter dan oortjes :j

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:15

mcjv schreef:
Ik dacht eigenlijk ook altijd dat je voor Beats echt puur voor de naam betaalde. Maar mijn solo was echt geweldig goed. Ik heb ook wel is problemen dat ik redelijk grote oorgaten heb en dat heel veel oortjes er snel uitvallen. De oude iphone oortjes vond ik wel fijn, zijn de Earpods daarin verbeterd qua geluid?

Haha ik heb te kleine oren en pas daarom vaak geen oortjes :D .
Ik zweer zelf dan toch echt bij koptelefoons.. Vind het geluid ook vaak mooier daarvan..

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:15

mcjv schreef:

Het geluid -met name de bass- is echt heel erg goed :) . Ze vallen zeker niet uit je oor trouwens.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:16

mcjv schreef:
Air schreef:

Zijn die ook goed als je redelijk harde muziek luisterd met verschrikkelijk veel bass? :)

Ik heb mijn muziek nooit hard staan in mijn oren omdat ik die graag goed wil houden, dus dat kan ik niet vertellen.
Ik heb overigens ook van ebay geprobeerd en andere oordopjes die bij een mp3 speler zaten, maar die waren echt ruk... schel, geen enkele vorm van bass.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 16:17

xStephanie schreef:

:=

Klopt het dat de iBeats niet meer verkrijgbaar zijn? :oo

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 16:19

Air schreef:
mcjv schreef:

Ik heb mijn muziek nooit hard staan in mijn oren omdat ik die graag goed wil houden, dus dat kan ik niet vertellen.
Ik heb overigens ook van ebay geprobeerd en andere oordopjes die bij een mp3 speler zaten, maar die waren echt ruk... schel, geen enkele vorm van bass.

Ik heb ze ook niet altijd hard staan in mijn oren hoor. Maar tijdens het fietsen doe ik er altijd een of allebei over mijn oor heen dat het oortje boven dat gat van mn oor hangt zegmaar, zodat ik ook het verkeer kan horen. Bij de meeste oortjes hoor ik dan bijna niks meer. :=

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:28

mcjv schreef:
xStephanie schreef:

:=

Klopt het dat de iBeats niet meer verkrijgbaar zijn? :oo

Beats moet je niet aan beginnen joh :+ Je betaald voor die grote B aan de zijkant, that's it :P