Flickr en Joomla

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ThinkAgain

Flickr en Joomla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 12:38

Juist, het verhaal is dus als volgt:

Ik heb een website in Joomla gebouwd, voor een art group. Er zijn ongeveer 12 profielen met elk een 'previously exhibited' en 'currently exhibiting' pagina, welke uiteraard dan ook afbeeldingen erop moeten krijgen. Nu staan deze afbeeldingen op Flickr, op verschillende accounten, dus elke gebruiker heeft z'n eigen account met 2 'sets', dit was al zo voor de oude website.
Wat ik dus wil is een plugin voor Joomla waardoor ik die sets of albums kan weergeven op de bijbehorende pagina. Ik heb nu een plugin, die maar van 1 gebruiker albums kan weergeven, waardoor de rest als een zwart blok tevoorschijn komt. Ik wil op den duur over naar een andere gallery maar aangezien alle afbeeldingen toch al op Flickr staan, wilde ik dat eerst even doen zodat er in elk geval iets online staat.

Ik heb zelf nog nooit Flickr gebruikt, maar weet iemand of er een manier is om een overkoepelende 'groep' te maken waarin alle foto's van alle accounts staan en dat ik op die manier dus wel met maar 1 gebruikersid toch alle albums kan laten zien?
Of heeft iemand een ander idee? Het heeft geen haast opzich, maar dit is het laatste stuk waar ik nog vastloop.

Bedankt