verschillende bladwijzerbalken in FF?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

delerium

verschillende bladwijzerbalken in FF?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 21:18

Ofwel ik ben heel suf en zie iets over het hoofd, ofwel ik wil weer eens iets dat niet bestaat. Maar ik vermoed dat er wel mensen zijn hier die me kunnen vertellen welk van de 2 van toepassing is.

Ik gebruik Firefox, eigenlijk gewoon altijd up to date. En een van mijn favoriete dingen is een bladwijzerbalk. Echt: ik HOU ervan. Oh, en tabbladen. Laten we vooral de tabbladen niet vergeten.

Nou zijn er een paar dingen op de laptop die ik veel doe en waarvoor ik een stapeltje bladwijzers gebruik. Bijv. Bokt en werk om er maar eens 2 inkoppertjes in te gooien.
Het probleem is dat ik dusdanig van bladwijzers en tabbladen houd dat ik aan bladwijzers alleen al voor Bokt een heel regiment heb staan. Genoeg om die bladwijzerbalk gewoon vol te hebben. Maar voor m'n werk zijn er ook verschillende bladwijzers die ik gebruik. Daarnaast heb ik een redelijk chaotische aard en vind ik alles tegelijk doen bijna net zo leuk als bladwijzers.
Ik heb dus vaak meerdere vensters open, met allemaal meerdere tabbladen. Een venster met Boktdingen en een stuk of 5 tabs, een venster met werkdingen met een stuk of 8 tabs, en een venster met mijn mailaccounts in tabs en bv youtube.
En eigenlijk zou ik heel blij worden van aangepaste bladwijzerbalken. Dus in mijn Boktvenster alleen de balk met boktwijzers, en in mijn werkvenster een balk met alleen maar werkwijzers. Enzovoorts. Dat ik per venster kan kiezen welke bladwijzerbalk ik wil gebruiken.

Bestaat zoiets? En waar vind ik dat dan? Ik heb echt gezocht, en google is your best friend maar google doet niet zoveel met bovenstaand verhaal...

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 21:40

delerium

Re: verschillende bladwijzerbalken in FF?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 21:54

Daarin kan ik niet vinden wat ik zoek...

Frits2008

Re: verschillende bladwijzerbalken in FF?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 13:54

Klik met de rechtermuisknop op de bladwijzerwerkbalk, je kunt dan een nieuwe map maken. Noem deze map bijvoorbeeld Bokt. Dan kun je in die map alle snelkoppelingen mbt Bokt plaatsen. (slepen)

Suc6