plotseling ruis televisie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

plotseling ruis televisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 20:49

Vandaag de nieuwe adapter van mijn piano binnen gehad, dus evn de stekker van de televisie eruit getrokken... Er net weer er in gedaan. Nu deed ik de televisie aan en ik heb heeeele erge ruis. Echt verschrikkelijk.

Snap niet hoe het kan, heb de stekker er al 10x in en uit gedaan. Verder heb ik gewoon kabeltelevisie, en de kabel heb ik ookal 10x in en uit gedaan... En alle zenders opnieuw ingesteld .. Maar niets werkt.
Iemand hier een superingenieus idee.... Dinsdag is mijn lievelings-TV-avond |( :') ?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 20:51

Staat je tv wel op het goede 'kanaal'? Dus niet op het kanaal voor dvd of console? Dat heb ik namelijk wel eens als de tv het weer eens niet doet :')

Anoniem

Re: plotseling ruis televisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 20:56

hij doet het wel, en ik kan televisie kijken... Maar wel met ernstige ruis dus :+....
Ik woon hier nog niet zo lang, en toen ik de TV aansloot deed 'ie het in 1x, dus in dat opzicht ben ik een beetje bang dat ik iets kapot getrokken heb := ...

Anoniem

Re: plotseling ruis televisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 21:01

Zul je altijd zien, je opent een topic op bokt en het is opgelost :P Zat er net voor de zekerheid nog even te kijken om tot de conclusie te komen dat de versterker nog een aparte stekker had. Slim dus... :+

Hielp een hoop toen die het stopcontact gedaan wrd O:) O:)