Ik heb last van malware, al heel lang. Mijn startpagina is intussen al een hele tijd van "portaldosites", en ik krijg het niet weg.
Ik heb alle rotzooi uit mijn programmalijst gehaald, ik heb alle extenties in Chrome weggehaald, startpagina opnieuw ingesteld, noem maar op. Google erbij, tig verschillende sites (en net zoveel manieren om het weg te krijgen) langs geweest en geprobeerd. En élke keer als ik na een nieuwe poging mijn startpagina open: portaldosites.
Vanmiddag had ik een nieuw anti spy-/mal-/adware programma, en het eerste dat hij detecteerde was portaldosites. Eureka!

Hele scan gehad, 241 bedreigingen
(ik werd bang van mijn eigen computer). Wilde ik het verwijderen: eerst betalen, á ruim 36 euro. Dat moest óf via creditcard óf paypall, en dathebiknie
Dus, maar een gratis versie onder het mom "iets is meer dan niets". Toen had ik nog maar 2 bedreigingen, en je raadt het al: portaldosites op mijn startpagina na de scan
Ik ben het zooo ontzettend zat nu, maar ik krijg het op geen enkele manier weg. Is er iemand die dé tip voor mij heeft?
En nee, ik download niet eens veel