Problemen met Mozilla Firefox 21

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsha

Problemen met Mozilla Firefox 21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-13 22:37

Ik zat vanavond via Mozilla Firefox op Bokt en normaal gesproken als ik op een onderwerp klik komt deze in hetzelfde venster te voorschijn. Vanuit het niets werden alle links opeens in een nieuw venster geopend. Erg irritant, dus ik heb de instellingen gecheckt, maar alles klopte. Ik heb toen Firefox afgesloten in de hoop dat het gewoon een 'foutje' was, echter toen ik wilde opstarten kreeg ik steeds een venster met de volgende keuze:

1. Firefox in veilige modus opstarten
2. Firefox herinitialiseren

Ik heb beide geprobeerd maar het werkt. Toen ik de browser in de veilige modus had geopend leek het wel of er een soort update was uitgevoerd. De taakbalk was weg (geïntegreerd in een oranje Firefox-icoontje linksboven) en er was geen land mee te bezeilen, de leestekens deden raar en noem maar op. Het heeft 2x een halve minuut gewerkt en toen liep de boel dus compleet vast. En het herinitialiseren is helemaal geen beginnen aan, aangezien dit iedere keer opnieuw begint en er daarna nog steeds niets opent.

Ik heb Google Chrome geïnstalleerd en nu werkt alles naar behoren. Bij Internet Explorer werkt ook alles. Voor mij een bevestiging dat het probleem in Firefox zit en niet in mijn laptop. Blijft het feit dat ik Firefox fijner vind werken en het eigenlijk gewoon graag opgelost wil hebben.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? En belangrijker, is er hier misschien een techneut aanwezig die weet wat het probleem kan zijn?

Alvast bedankt!