Samsung galaxy ace, meer mensen met problemen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

siepenteun

Samsung galaxy ace, meer mensen met problemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 15:24

Hallo bokkers,
Ik heb nu bijna een jaar mijn Samsung galaxy ace maar eigenlijk toen ik hem pas een maand had begon hij al kuren te vertonen. Hij loopt bijna iedere dag helemaal vast waardoor ik hem niet anders kan dan hem uit zetten en opnieuw aandoen. Vaak doen opeens alle toetsen/knopjes het niet meer (is heel irritant) en bijna elke week zegt hij dat de batterij nog vol is en valt hij als ik ergens mee bezig ben en gaat hij gewoon niet meer aan tot hij in de stekker gaat en dan gaat hij aan en is hij helemaal leeg en opeens 5 minuten later weer 3 kwart vol en ik laat hem dan erin tot hij aangeeft batterij 100% en dan geeft hij na een half uur zonder dat ik hem gebruik aan dat hij weer leeg is. verder vertoont hij nog ontelbare kuren maar die gaan meestal vanzelf weer over.

Ik heb mijn telefoon vorig jaar bij de dixons gekocht en ben er heel voorzichtig mee want de bedoeling was toen ik hem kocht dat ik hem zo'n 2 1/2 jaar kon gebruiken. Maar door al die kuren ben ik bang dat ik dat niet haal en ik vind het gewoon vervelend dat ik vaak op school niet bereikbaar ben mocht ik plotseling ergens heen moeten of er gebeurd iets onderweg op de fiets (moet 8 km fietsen)

Nog meer mensen met deze soortgelijke problemen?

kelliiee1993

Re: Samsung galaxy ace, meer mensen met problemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 15:54

Nee eigenlijk geen problemen met de telefoon.
Wel valt hij af en toe uit (dit is ongeveer 1x in de 2 maanden en alleen als ik dan wifi uit en aan zet) en verder gaat de batterij nogal snel leeg(maar het is een smartphone dus ja dat neem ik maar voor lief), maar meer problemen heb ik niet.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 16:12

Ik heb geen problemen met de Ace, heb hem nu ook bijna een jaar. Hij is 1x uitgevallen omdat de batterij leeg was, verder is hij soms wat langzaam als ik teveel probeer te draaien, maar verder niet.

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 16:15

Ja ik ken het probleem die van mij wil geen menu openen dus kan alleen bellen en sms'en

siepenteun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 16:22

Ik heb vriendinnen die hem ook hebben, veel meer apps en die is ook gewoon veel sneller. En die lopen ook nooit vast. Ga binnenkort is naar dixons en is kijken wat zij denken erover.

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 16:24

Ik ga niet meer terug naar de winkel ik had eerst ook een ace en die was na 1 dag al stuk

mara168

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 16:31

Ik had ook veel problemen met deze mobiel! Maar zeker met de wifi erop... Ik had heel slecht bereik in mijn kamer en de wifi viel elke keer uit. En ook als ik de wifi zelf uit zette en dan weer aan wilde zetten viel die weer uit.
Ook is die eeeeerg sloom!

SBravour

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 16:32

Bij iemand van mij op stal heeft ook allemaal van die kuren.
En die heeft ze pas een half jaar!

siepenteun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 16:34

Ja ik heb een sim only abonnement dus ben afhankelijk van wifi en heb de telefoon simlockvrij gekocht.

Sjokki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 16:39

hier echt verschrikkelijk. ik wacht soms 10 minuten voordat whats app het doet en dan gaat hij meestal naar de persoon die ik niet aan klik. naar het telefoonboek gaan en nummers zoeken is nog erger. en dat toetsenbord -:(-
ik ben echt helemaal klaar met m'n mobiel, maar ja. no money :+
dat hij helemaal vast loopt en dat ik hem dan aan en uit moet zetten heb ik nog nooit gehad....

siepenteun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 17:49

Dat toetsenbord weet ik ook alles van traag...

xgoldengirlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 17:56

ik heb de ace nu een half jaar... en wat een miskoop!
batterij kuren zoals ts beschrijft.
zeurt altijd over 'internal Phone storage is getting low' geheugen vol dus..
terwijl ik er een geheugen kaart in heb zitten waar hij niks op wil zetten dit ligt niet aan de kaart omdat ik nog twee andere geheugen kaartjes heb gekocht waar hij ook niks mee doet.
Sinds kort zegt hij ook steeds dat de sms inbox vol zit terwijl daar echt niks in zit... heel vervelend want ik kan dan niks meer ontvangen!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 18:09

Ik was van plan om binnenkort deze telefoon aan te schaffen maar ik geloof dat ik dat beter niet kan doen.. Ben altijd erg te spreken over samsung dus de keus voor deze telefoon ging eigenlijk vrij snel. Helaas... Zoeken maar naar een andere goede telefoon..

siepenteun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 18:46

xgoldengirlx schreef:
ik heb de ace nu een half jaar... en wat een miskoop!
batterij kuren zoals ts beschrijft.
zeurt altijd over 'internal Phone storage is getting low' geheugen vol dus..
terwijl ik er een geheugen kaart in heb zitten waar hij niks op wil zetten dit ligt niet aan de kaart omdat ik nog twee andere geheugen kaartjes heb gekocht waar hij ook niks mee doet.
Sinds kort zegt hij ook steeds dat de sms inbox vol zit terwijl daar echt niks in zit... heel vervelend want ik kan dan niks meer ontvangen!

Ja dit heb ik ook nog eens, maar dat heeft iedereen. Ga nu sparen voor iphone want ben helemaal klaar met samsung...

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 18:50

siepenteun schreef:
Hallo bokkers,
Ik heb nu bijna een jaar mijn Samsung galaxy ace maar eigenlijk toen ik hem pas een maand had begon hij al kuren te vertonen. Hij loopt bijna iedere dag helemaal vast waardoor ik hem niet anders kan dan hem uit zetten en opnieuw aandoen. Vaak doen opeens alle toetsen/knopjes het niet meer (is heel irritant) en bijna elke week zegt hij dat de batterij nog vol is en valt hij als ik ergens mee bezig ben en gaat hij gewoon niet meer aan tot hij in de stekker gaat en dan gaat hij aan en is hij helemaal leeg en opeens 5 minuten later weer 3 kwart vol en ik laat hem dan erin tot hij aangeeft batterij 100% en dan geeft hij na een half uur zonder dat ik hem gebruik aan dat hij weer leeg is. verder vertoont hij nog ontelbare kuren maar die gaan meestal vanzelf weer over.

Ik heb mijn telefoon vorig jaar bij de dixons gekocht en ben er heel voorzichtig mee want de bedoeling was toen ik hem kocht dat ik hem zo'n 2 1/2 jaar kon gebruiken. Maar door al die kuren ben ik bang dat ik dat niet haal en ik vind het gewoon vervelend dat ik vaak op school niet bereikbaar ben mocht ik plotseling ergens heen moeten of er gebeurd iets onderweg op de fiets (moet 8 km fietsen)

Nog meer mensen met deze soortgelijke problemen?

Hier ook zulk soort problemen gehad maar had twee jaar garantie bij T-Mobile, dus hij is op gestuurd en weer gemaakt.

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 20:00

Mijn Ace werkt ook niet echt fijn meer..
Heb er maar 4 apps op staan, meer trekt hij niet!
Batterij is onwijs snel leeg (waardoor ik dus vaak 2 accu's bij me heb :+ ), geheugen is dus altijd vol.
Hij valt soms ineens uit..
Geeft aan dat hij leeg is, valt ie uit is hij weer helemaal vol :')

Sommige mensen die ik ken met de Ace hebben dit helemaal niet, tijdje gedacht of er niet een productfout was, maar ik heb er geen garantie of iets in die richting op zitten.
Dus zing ik het maar uit met de mobiel..

Vind het erg jammer, voorheen met andere samsung-smartphones geen problemen gehad.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 20:03

Dat uitvallen of dat het netwerk gewoon weg viel had ik ook

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 20:06

Ik heb mijn ace nu ongeveer anderhalf jaar. Denk wel langer.
Eerste jaar deed ie t super :D Maar nu ben ik echt helemaal klaar met dat ding :')
Batterij is idd echt verschrikkelijk snel leeg, een iPhone gaat nog 2x zo lang mee.
Hij loopt vaak vast
Er kunnen steeds minder apps op, want hij is steeds sneller vol...
en ik heb echt typtyfus op deze telefoon :')
En m'n trillen en m'n terugknop doen het niet meer. Super irritant allebei :+

Ik ben dus echt toe aan een nieuwe telefoon, als ik toch eens geld had... :D

femke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 20:19

Ik heb dat ook!!!!
geheugen helemaal vol, staat niets bijzonders op . . . . kan zelfs geen foto's meer maken, zegt ie geheugen vol.
en als ik wil bellen reageert hij niet of verspringt als je halverwege het telefoon nummer bent naar het hoofdmenu.
Dacht dat alleen die van mij het had maar gelukkig niet dus, gewoon een zure telefoon