Het leed dat een laptop heet...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Het leed dat een laptop heet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 20:39

Beste Bokkers, en misschien wel Tweakers die mij beter op weg kunnen helpen.

Na mijn prachtige flater met niet-werkende toetsen (zie hier: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=139&t=1694480), heb ik nu een nieuwe laptop.
Helemaal super, een Samsung ik-heb-geen-idee-wat-voor-eentje, en hij is supersnel! Ja als het internet het doet tenminste...

Bij ieder apparaat hier in het huis doet het Wi-Fi het, iPhone's, iPads, andere laptops, computers weet ik veel wat we allemaal hebben liggen, maar bij mij knalt hij er constant uit. -O-

Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Eerst wordt hij heel traag, en daarna kan hij geen pagina's meer laden. Soms zegt hij onderin bij die streepjes dat ik nog wel internet heb, en soms niet. Ik krijg dan lege streepjes met een soort sterretje erbij en hem opnieuw aan/uit doen (laptop, internet EN de router) werkt niet...

Heel vervelend dit, HELP!

Oh edit: ik heb ook al geprobeerd om het internet wat ik gebruik te 'vergeten' en opnieuw die code in te vullen maar dat werkt ook niet.

tabaflab

Re: Het leed dat een laptop heet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 20:58

Bij onze computers klant hij ze er allemaal uit. Soms moet je dan weer op verbinden klikken. Maar mijn mobiel kan het internet van thuis niet vinden hoor.
Op dit moment is internet bij mij ook raar aan het doen :(Oftewel ik ben er ook uitgeknalt ik lees even mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 22:17

Niemand?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 07:59

Oeiiii........ da's geen fijn begin voor een nieuwe laptop natuurlijk. Volgens mij is er toch iets aan de hand met de drivers of draadloze ontvanger in je laptop, want zo te lezen doet de rest het gewoon. Iets hindert de connectie tussen jouw nieuwe laptop en de verbinding ernaartoe. Tipje, draadloze dongle kopen en vanaf DAAR proberen weer te connecten. Want volgens mij is de 'ontvanger' in je laptop niet echt 100% in orde. Kan makkelijk een fabrieksfoutje zijn. Of anders de drivers opnieuw installeren en/of updaten naar de nieuwste versie.

Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 11:10

Hey HD,

Bedankt voor je reactie! Zoals ik zei ben ik echt een PC noob dus ik laat zo m'n vader je berichten lezen en dan kijken of hij dat misschien kan regelen!

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 09:22

Als je vader iets van computers weet:

Update de drivers van je (waarschijnlijk Atheros) wifi module. 99% kans dat het daar in zit, gebeurt bijzonder vaak helaas.. Maar is dus zo op te lossen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 10:55

:wow: ik vond het al heel knap dat ik wist waar de aan en uitknop van de router zat!

Ik zal 't is doorgeven dankje!

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 12:54

en, werkt het inmiddels al?

ik zou ook zeggen drivers updaten en contact opnemen met Samsung als het niet werkt. Geen dingen gaan kopen nog, 't is onzin als je op een gloednieuwe laptop een dongle moet gebruiken.. Als hij nog helemaal nieuw is en niet werkt valt het nog binnen fabrieksgarantie dus zou je 'm gewoon weg moeten kunnen sturen om te laten repareren :)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 13:00

Hmm helaas ik heb hetzelfde probleem (wel ander merk laptop hoor) sinds ik Windows 8 heb. Alle apparaten werken prima maar ik denk dat de driver niet goed compatible is met windows 8 :=