Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imd schreef:Asus Transformer is een erg fijn dingDie heeft ook een accu in het toetsenbord. Maar je kunt inderdaad voor iedere tablet gewoon een toetsenbord kopen
LauraMc schreef:imd schreef:Asus Transformer is een erg fijn dingDie heeft ook een accu in het toetsenbord. Maar je kunt inderdaad voor iedere tablet gewoon een toetsenbord kopen
Oh, dat is echt precies wat ik bedoel! Maar dat ik eigenlijk dus gewoon een tablet met toetsenbord? Daar kan dus ook gewoon Word op enzo? En misschien iets van Illustrator? Kan er een externe hardeschijf op aangesloten worden?
Lafayette schreef:Ik heb een Acer Chrome Book.
Ben er heel tevreden over een kleine laptop die werkt als een tablet.
Je hebt geen besturingsprogramma dus je haalt hem uit de doos en direct klaar voor gebruik geen gedoe met installeren
Het enigste wat je doet is via de appstore programma´s erop downloaden. Wel rekening houden dat je zonder internet
verbinding niks kunt want de laptop heeft internet nodig voor de programma´s
Hij is goedkoop volgens mij 260 euro en ook altijd binnen een paar seconde opgestart met een lange accuduur ongeveer 9 uur!
imd schreef:Lafayette schreef:Ik heb een Acer Chrome Book.
Ben er heel tevreden over een kleine laptop die werkt als een tablet.
Je hebt geen besturingsprogramma dus je haalt hem uit de doos en direct klaar voor gebruik geen gedoe met installeren
Het enigste wat je doet is via de appstore programma´s erop downloaden. Wel rekening houden dat je zonder internet
verbinding niks kunt want de laptop heeft internet nodig voor de programma´s
Hij is goedkoop volgens mij 260 euro en ook altijd binnen een paar seconde opgestart met een lange accuduur ongeveer 9 uur!
Je hebt altijd een besturingssysteem, anders kun je er niks meeDe Chromebook heeft het Chrome besturingssysteem
LauraMc schreef:imd schreef:Asus Transformer is een erg fijn dingDie heeft ook een accu in het toetsenbord. Maar je kunt inderdaad voor iedere tablet gewoon een toetsenbord kopen
Oh, dat is echt precies wat ik bedoel! Maar dat ik eigenlijk dus gewoon een tablet met toetsenbord? Daar kan dus ook gewoon Word op enzo? En misschien iets van Illustrator? Kan er een externe hardeschijf op aangesloten worden?
GeekGirl schreef:LauraMc schreef:Oh, dat is echt precies wat ik bedoel! Maar dat ik eigenlijk dus gewoon een tablet met toetsenbord? Daar kan dus ook gewoon Word op enzo? En misschien iets van Illustrator? Kan er een externe hardeschijf op aangesloten worden?
Asus transformer heeft een USB in het toetsenbord dus er kan een schijf op worden aangeslotenEen echte Word zal niet lukken volgens mij, maar wel iets vergelijkbaar zoals Documents To Go. Voor Illustrator bestaat er wel een android-versie, die kan je in de google play store vinden.
LauraMc schreef:Hmm, echte Word heb ik eigenlijk wel nodig.
imd schreef:LauraMc schreef:
Nee, besturingssysteem is Android. Voor zover ik weet zijn er geen tabletcomputers met windows besturing.. Externe HD kan op het toetsenbord aangesloten worden geloof ik, heb er nu niet een bij de hond. Illustrator moet je sowieso niet willen draaien op die simpele computers denk ik..