Ik ben op zoek naar een nieuwe kamer in Utrecht, worden er meer zo moe van die wachtijd?:s
Ik zou heel graag op de IBB oid. wonen, maar dan moet je een jaar wachten ofzo..
Wie wacht er met mij mee?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en als de periode af is gelopen, dan sta je weer voor het zelfde probleem..
maar het is zeker een optie!
Ook heel goed met het OV te doen. 
Ik kan waar ik nu zit zo lang blijven als ik wil, maar wil wel graag weg. Tijdelijk ga ik denkik pas doen als ik het echt zat ben hier (even offtopic, mijn hospita is opzich lief en heb weinig last van haar, maar ze doet echt superlullig tegen mijn vriend
laast zei ze: ik hoop dat je niet elke dag komt! noujaaa zeg! hij komt maximaal 2 keer per week, zoiets zeg je toch niet
)
) en daar wisselt het zoveel per complex. Ik ken maar twee mensen die op het IBB wonen, en de een had een voor haar doen vreselijk huis (smerig, drugs, feesten), terwijl de ander nog geen 20 meter verder in een heel rustig en schoon huis woont. Op de Uithof moet je maar willen, maar dat zijn volgens mij al helemaal degelijke woonplaatsen. Geen idee hoe het met HKU flatjes zit. Het AL16 is inderdaad ook van SSH, maar daar ben ik werkelijk nog nooit geweest.

IBB staat wel iets meer bekend om feestjes, maar dat kan ook komen omdat bewoners uit omliggende wijken erg vaak clash(t)en met studenten daar. Daardoor is het misschien wat overbelicht. En nogmaals, ieder complex is meer dan 'die ene flat'.