Sims downloaden Origin

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LauraSaskia

Berichten: 903
Geregistreerd: 26-01-11

Sims downloaden Origin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-13 13:03

Hallooo,
ik heb laatst een nieuwe laptop gekocht, de asus vivobook. Is een iets kleinere laptop, en zit dus geen cd drive in.
Dit houdt in dat ik er geen cd-rom in kan proppen, en dat is best jammer omdat ik graag Sims wil spelen.
Ik was van plan om Sims 3 in de winkel te kopen, maar dat is dus geen optie.
Nou zat ik een beetje te zoeken op google, en kwam ik op een site terecht waar ik dit spel kan downloaden voor €40,-.
Heeft een van jullie ervaringen met deze download? Ik wil er best geld voor betalen, maar het zou wel tof zijn als ik er dan wel wat mee kan haha :). Of weet iemand nog een andere manier om Sims op mijn laptop te krijgen? :)

LoveBodin

Berichten: 4398
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Re: Sims downloaden Origin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 13:14

Je kan ook gewoon een CD-drive kopen, die kun je apart aansluiten.
Lijkt mij eenvoudiger :)
ik heb er nu ook 1 in hangen.
Kun je namelijk ook dingen van mensen lenen, en je oude spellen spelen :)
Ik weet niet wat voor bestuuringssysteem je hebt, maar Sims 3 werkt bij mij niet erg goed. Computer is 'te licht'. Heb wel alle dingen die je moet hebben, maar de computer is gewoon niet sterk genoeg.

LauraSaskia

Berichten: 903
Geregistreerd: 26-01-11

Re: Sims downloaden Origin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-13 13:20

Dat is ook een optie, maar die dingen zijn ongeveer veertig euro toch?

caranthir
Berichten: 722
Geregistreerd: 16-05-03

Re: Sims downloaden Origin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 13:26

Origin is van de uitgever vd Sims (EA Games). In principe een veilige manier van aankopen, maar EA vraagt wel altijd de volle mep.
Ik zou wel goed kijken of je laptop een spel als The Sims aankan, dus kijken of de requirements voldoen aan je systeem.

Anoniem

Re: Sims downloaden Origin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 13:29

De sims 3 heeft best een redelijk systeem nodig en veel vrij werkgeheugen, anders is het niet te doen. Als je je cd die je normaal koopt registreert, staan ze ook automatisch op origin. Dus ik weet niet of je de sims 3 sowieso op cd al hebt, ander kun je die registreren en dan hoef je daarna ook geen cd meer te gebruiken. Al mijn simscd's heb ik geregistreerd en ik speel nu vanaf origin. Hoef je er ook geen 40 euro meer aan te besteden. Origin is idd van EA.

LoveBodin

Berichten: 4398
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Re: Sims downloaden Origin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 14:07

Geen idee hoe duur ze zijn, ligt er denk ik ook aan waar je kijkt.
Maar, zoals ik al eerder zei (en meerdere mensen met mij), als je computer zo licht is, kan het zijn dat sims 3 überhaupt niet of slecht werkt.
Welke laptop heb je en welk bestuuringssysteem staat erop?

LauraSaskia

Berichten: 903
Geregistreerd: 26-01-11

Re: Sims downloaden Origin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-13 18:13

Ik heb de Asus VivoBook X202E-CT001H met windows 8, op de site staat dat ie Intel 847 1.1 GHz processor, 2 GB DDR3 RAM werkgeheugen en 320 GB harde schijf heeft..

LoveBodin

Berichten: 4398
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Re: Sims downloaden Origin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 18:49

Dan is hij in elk geval beter dan mijn pc..
Ik weet niet heel veel van windows 8.
Ik denk dat je pc het wel redt, maar ik weet niet hoe soepel en fijn het spel gaat werken.
Volgens mij wordt voor Sims 3 bij Vista en 7 1,5 GB aan Ram vereist, maar ik weet niet hoe het bij windows 8 zit.

LauraSaskia

Berichten: 903
Geregistreerd: 26-01-11

Re: Sims downloaden Origin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-13 19:04

Oke, in ieder geval bedankt!

Dani

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Re: Sims downloaden Origin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 19:36

Origin is heel betrouwbaar, downloaden werkt prima en ook op een nieuwe computer later installeren is geen enkel probleem. :)

Lottexxx

Berichten: 717
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Zwolle

Re: Sims downloaden Origin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 19:40

Als je sims cd in de winkel koopt, en deze registreert via de sims site komt die meteen bij origin in te staan, dus je kan hem dan ook vanuit origin installeren. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 20:05

Lottexxx schreef:
Als je sims cd in de winkel koopt, en deze registreert via de sims site komt die meteen bij origin in te staan, dus je kan hem dan ook vanuit origin installeren. :)

Dat zei ik inderdaad ook al. Dus als je de game al hebt, dan hoef je hem niet voor 40 euro opnieuw van origing te downloaden.

LauraSaskia

Berichten: 903
Geregistreerd: 26-01-11

Re: Sims downloaden Origin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-13 22:10

Ik geloof dat er korting is op de sims in de winkel, dus dan zal ik eens proberen deze via origins te installeren. Bedankt iedereen!

xStephanie

Berichten: 4067
Geregistreerd: 14-08-08
Woonplaats: Elst (GLD)

Re: Sims downloaden Origin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 22:12

Of gewoon illegaal downloaden :o