Spotify Premium betalen zonder creditcard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Spotify Premium betalen zonder creditcard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 15:52

Nu mijn abonnement bij Hi gaat aflopen, verloopt dus ook mijn abonnement bij Spotify. Ik dacht vandaag dus dit abonnement bij Spotify zelf weer te kunnen activeren door te betalen via PayPal. Echter is dit alleen mogelijk via creditcard. Nu heb ik op het forum zelf al een topic gevonden hierover (http://community.spotify.com/t5/Account ... 125/page/6) waar de een het schijnbaar wel binnen Europa kan activeren zonder creditcard en de ander niet (ik mis alleen de clue).

Ik ben dus benieuwd of er een bokker is die dit ook zonder creditcard betaald en zo ja hoe? Anders ga ik de app op mijn telefoon wel heel erg missen. -O-

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 15:55

Ik betaal gewoon via Paypal en dan mn gewone bankrekening, maar heb wel de creditcard van mijn vader als back-up. (Als er niet genoeg geld op mijn rekening staat wordt het van de creditcard afgeschreven)
Heb eigenlijk geen idee meer hoe ik dat toen gedaan heb, volgens mij heb je inderdaad wel echt een creditcard nodig in het begin en kun je daarna je eigen rekening toevoegen aan Paypal.

magda_90

Re: Spotify Premium betalen zonder creditcard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 15:57

Bedankt voor je bericht. Ik heb al een PayPal rekening die ik ook gebruik voor Ebay, maar mijn rekening is daar niet aangekoppeld ik maak het geld steeds handmatig over. Zal dat de isseu kunnen zijn eventueel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 15:58

Je kan bij de Albert Heijn Spotify Cards kopen waarmee je een code krijgt om je account online te verlengen. Ook voor de premium versie.
Zo deed ik het altijd (geen creditcard en paypal account).

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 16:00

Je bent mijn redding. :D Die code vul ik dan in via mijn account op Spotify denk ik dan? Het is dat het nu zondag is maar dan ga ik morgen dus direct even kijken. :j

[edit] Wacht even, je zegt verlengen. Moet ik dan dus al een abonnement op premium hebben of kan ik dit ook vanuit de gratis versie doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 19:36

Nee je kan kiezen waar je het voor gebruikt er zijn meerdere mogelijkheden.
Maar als je een gratis account hebt nu dan kan je met dat kaartje (ziet er uit als oude telefoonkaart, in het groen) online je account upgraden etc. Kost 10,- per maand.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 19:38

Top! Ik ga morgen direct even bij de AH kijken. Ik mis het nu al op mijn mobiel, niet best eigenlijk ook. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 19:51

Haha ja gaat snel hè!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 18:27

Ik heb vanmiddag bij de Bruna de Ecard gekocht. _/-\o_ Nu kan ik weer luisteren via de mobiel. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:07

Jeej goed zo!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 21:50

Helemaal happy haha, kon zo weer mooi hardlopen. :j Heb meteen op bovengenoemd forum die tip voor de andere Nederlanders ook neergezet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 23:19

Super!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 20:08

Ik weet dat het een oud topic is, maar wilde toch even vermelden dat het mij daadwerkelijk gelukt is om spotify dmv paypal te betalen :D

Je dient alleen even je rekening te controleren :D Paypal stort 2 bedragen op je rekening van een aantal cent, deze dien je ergens in te voeren en vervolgens is je rekening gecontroleerd.. Hierna kun je ook daadwerkelijk met je paypal betalen :) (Of in ieder geval de 30 dagen proef instellen)