Waar thermokleding halen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ramooontje
Berichten: 1376
Geregistreerd: 13-09-07

Waar thermokleding halen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-12 13:08

Gezien het feit dat ik het altijd en overal koud heb is het voor mij handig als ik een goed setje thermokleding ga aanschaffen.

Ik heb nog niet eerder thermokleding gekocht dus erg benieuwd waar ik op moet letten, wat fijne maar betaalbare merken zijn en evt (web) shop waar ik dit kan kopen.

Bluebontje

Berichten: 2654
Geregistreerd: 18-02-06

Re: Waar thermokleding halen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 13:10

Ik heb ze bij de Action gehaald. Kost geen drol en is lekker warm.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 13:10

Ik vind zelf de thermoleggings/shirts/sokken van de Action heerlijk! Er zitten geen naden in, dus kan ook goed onder een rijbroek, en ze hebben een fleece binnenkant. Echt lekker warm :j
Kosten voor een legging/shirt zijn 8 euro volgensmij.

tienus63

Berichten: 12078
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 13:11

Bij buitensportzaken, hengelsport zaken, schaats/fiets winkels.
Lidl en Aldi hebben het bij tijd en wijle als aanbieding in de schappen liggen.

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 13:11

Ook bij de Aldi en/of lidl zullen ze weer in de aanbieding komen denk ik. Die vind ik zelf prettiger dan die van de action.

Buffelo
Berichten: 1124
Geregistreerd: 28-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 13:11

ik haal thermo kleding ook bij de action! idd lekker warm en goedkoop.

ik heb onder andre sokken, leggings, die doe ik onder mijn rij broek en wat shirtjes met lange mouwen!

Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 13:12

Hema, prima spul en niet duur. Die thermobroek draag ik ook onder mijn rijbroek. En op stal draag ik in de winter vaak een oude skibroek over mijn rijbroek heen met longeren of voorlezen bij wedstrijden etc.

Craft is ook een goed merk, maar wel prijzig. Die hebben ook thermo ondergoed, maar dat vind ik zelf minder fijn.

Kaula

Berichten: 2492
Geregistreerd: 22-09-09
Woonplaats: Aan het einde van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 13:13

Bij de Hema hebben ze ook altijd wel aardig wat.

MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Waar thermokleding halen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 13:17

Ik ben heel erg fan van Craft kleding. Maar goed, daar betaal je echt flink voor. Een shirt met korte mouwen is zo een euro of 25.
Nu heb ik altijd erg fanatiek aan schaatsen en mountainbiken gedaan en dan is zo'n duur shirt z'n geld wel waard maar voor de paarden vind ik het zonde.

Laatst heb ik voor een prikkie (geloof 5 euro) een thermoshirt bij de Kruitvat gekocht. Die zit niet zo fijn als mijn Craft shirts maar is tenminste en betaalbaar en lekker warm. Prima voor bij de paarden dus en nog een keer 'vervangbaar' voor dat geld.

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 13:18

Ik heb gisteren een paar thermoleggings bij de action gehaald voor nog geen 3 euro. Is eigenlijk een gevoerde panty zonder voeten. Gisteren meteen geprobeerd onder mijn rijbroek en afgezien van dat hij heerlijk warm is had ik niet eens in de gaten dat ik hem aan had.
Vorige week die bij de Lidl in mijn handen gehad. Voelen ook erg warm aan, maar niet naadloos en naar mijn idee ook vrij los. Op zich geen probleem, maar ik wilde ze voor onder mijn rijbroek en dab is naadloos en aansluitend toch fijner.

Shadow0

Berichten: 43505
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Waar thermokleding halen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 13:22

De beste die ik heb is van het Kruidvat van jaren terug - beter dan mijn Odlo (duur merk).
Hema zijn iets minder (wat dikker bv), maar wel absoluut voldoende. Die van de Action is een beetje een andere soort (meer een soort zware panty met voering), wel warm maar niet hetzelfde thermomateriaal. Ik zou geen dure kopen.

ambre

Berichten: 7148
Geregistreerd: 19-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 13:24

Ik reageer nergens allergisch op maar wel op de thermolegging vd action.
Kreeg er enorme jeuk van.
Zelf draag ik het liefst wollen ondergoed.
Ik gebruik nooit een thermohemd,dat vind ik te warm.

viphorse

Berichten: 1509
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Waar thermokleding halen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 13:27

Wij hebben hier altijd kleding van craft. Heb nu net ook de onderhandschoentjes van hun besteld. Ga deze onder mijn gewone handschoenen doen.
Zal ook eens een shirt van de hema proberen , lees nu goede verhalen erover en het is een stuk goedkoper dan craft.

Ramooontje
Berichten: 1376
Geregistreerd: 13-09-07

Re: Waar thermokleding halen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-12 13:31

Ok, even Lidl, Kruidvat etc in de gaten houden voor acties en anders HEMA voor kwaliteit of Action voor goedkoop.

Thnx!

Anoniem

Re: Waar thermokleding halen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 13:32

Ik vind zelf de thermo kleding van de Action veel warmer dan van de HEMA, dat was meer een gewone legging.