Ik en mijn zus waren gisteren aan het zagen dat we het tuinkot (dat niet gebruikt word) willen vernieuwen en inrichten tot een gezellige plaats waar we met vriendinnen ons kunnen afzonderen en slapen

Tot mijn verbazing zei mijn moeder dat het mocht, MAAR dat we het helemaal zelf moesten doen (als het echt niet lukt zal ze wel een beetje helpen hoor
)We hebben een budget van 400€ gekregen, waar we echt alles mee moeten doen.
Het kot is al zeer oud en het zijn gewoon een 4 betonnen muren met een golfplaten dak en een rotte houten deur. Aan de binnenkant staat nog zeer veel rommel en een paar rotte houten plankjes.
Dus er moet nog zeer veel gebeuren!
De elektriciteit gaan we onder de grond steken (60cm diep).
De binnenkant gaan we met isolerende (liefst zo dun mogelijke) platen bedekken. Welke zijn het beste?
Voor het dak zijn we er nog niet helemaal uit. Zouden we een binnendak zetten? Gewoon met van die bussen waar islolerende schuim de randen dichtspuiten (door de golfplaat, kan je tussen de golven recht naar buiten kijken)? Of gewoon een heel nieuw dak op leggen?
We gaan ook een nieuwe deur moeten kopen.
De meubeltjes gaan we proberen 2dehands te vinden, en de verwarming word een elektische kleine verwarming.
Het is echt niet groot! (zal straks ook even meten)
Voor de inrichting gaan we gewoon matrassen kopen (2dehands vind ik niet echt proper
) die we op de grond willen leggen en dan kussens tegen de muur.En voor de rest nog een schattig tafeltje en misschien ook een zeteltje/poefjes
Hebben we dan nog iets over het hoofd gezien
De bedoeling is dat we er echt een tienerkamer van maken. Die lekker meisjesachtig word, gezellig en knus.
Hebben jullie ideeën, voor het verbouwen , inrichten, de kleure verf/behangpapier?
Echt alle tips zijn welkom! (maar zo goedkoop mogelijk!)
Ik zal straks nog foto's proberen te maken en zal die er dan opzetten.
Foto's ter verduidelijking hoe het nu is zouden het wel makkelijk maken, dan is het prettiger inschatten wat er moet gebeuren en of je dat gaat redden met je budget.